مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : قانون گرایی، یکی از محوری ترین و اساسی ترین کار مدیریت است و اجرای قانون کار اصولی یک مدیر توانا است.

ذیحسابان در رأس کنترل قانون هستندبه گزارش   خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در مراسم معرفی ذیحساب جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : قانون گرایی، یکی از محوری ترین و اساسی ترین کار مدیریت است و اجرای قانون کار اصولی یک مدیر توانا است.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از شغل ذیحسابی به عنوان یکی از شغلهای حساس یاد کرد و افزود : ذیحسابان در رأس کنترل قانون هستند و باید همه کارهایشان در چهارچوب قانون باشد .


محمدی مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه نیز در ادامه این مراسم، بهبود کارایی دستگاههای دولتی را مهمترین نقش ذیحسابان برشمرد و گفت: میزان اولویت‌بندی و تخصیص منابع و جلوگیری از تضییع حقوق دولت از نقش های اساسی و وظایف ذاتی ذیحسابان در ادارات دولتی می باشد که حائز اهمیت وزارت اقتصاد و دارایی می باشد.


امیرحمزه حیدریان رئیس خزانه معین استان کرمانشاه نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت سیستم نظارتی اعتبارات دولتی، ذیحسابان را به عنوان مشاوران امین در هدایت دستگاه‌ها در مسیر قانونی و رویکرد صحیح مالی آن‌ها برشمرد و عملکرد صحیح مالی ادارات و دستگاه‌های اجرایی را ناشی از برنامه ریزی و مشاوره خوب ذیحساب‌های استان بیان کرد.


پایان جلسه از زحمات شاهرخ وقاری با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد و برهان خیرآبادی به عنوان ذیحساب جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه معرفی شد.

انتهای  پیام/ز


قانون گرایی، یکی از محوری ترین و اساسی ترین کار مدیریت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.