اداره کل کمیته امداد استان ایلام برای چندمین سال پیاپی توانست در بین دستگاه‌های اجرایی این استان رتبه نخست و برتر را درزمینهٔ اوقات فراغت به دست آورد.

کمیته امداد استان ایلام رتبه نخست را در زمینه اوقات فراغت کسب کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , استاندار ایلام در دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان که باهدف تجلیل از دستگاه‌های برتر در این زمینه برگزار شد در سخنانی بیان کرد : مدیران دستگاه‌های اجرایی استان درزمینهٔ ساماندهی امور جوانان همکاری و هم‌افزایی لازم را باهم داشته باشند.

سلیمانی دشتکی بیان کرد : از آنجایی‌که چند دستگاه اجرایی درزمینهٔ اوقات فراغت و ساماندهی امور جوانان فعالیت دارند برای پیشبرد بهتر فعالیت‌ها در این زمینه وظیفه هر دستگاه مشخص و از موازی کاری در این زمینه خودداری شود.

وی افزود : در زمینه ساماندهی امور جوانان آن چیزی که اهمیت دارد عملیاتی نمودن وظایف و امورات محوله است که لازم است دستگاه‌های متولی در این زمینه سازوکار‌های لازم را بر اساس نیاز امروز جوانان در نظر بگیرند.

در این نشست که با حضور تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در محل استانداری ایلام برگزار شد، لوح تقدیر ویژه توسط استاندار ایلام به‌ عنوان دستگاه نخست و برگزیده در زمینهٔ اوقات فراغت به مدیرکل کمیته امداد این استان اهداء شد.

انتهای پیام / غ

کسب رتبه نخست در زمینه اوقات فراغت توسط کمیته امداد

برچسب ها: کمیته امداد ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.