اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فردا(چهارشنبه) برای بررسی مفاد قرارداد سرمربی جدید تیم ملی تشکیل جلسه می دهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مارک ویلموتس، سرمربی ۵۰ ساله بلژیکی که به تازگی برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران با فدراسیون فوتبال به توافق رسیده است، بامداد امروز (سه شنبه) برای آغاز فعالیت خود در این تیم و آماده سازی ملی پوشان برای ۲ بازی دوستانه مقابل سوریه و کره جنوبی وارد تهران شده و با حضور در ساختمان پک به مرور برنامه هایش پرداخت.

هرچند تاکنون اطلاع رسانی دقیقی از سوی سایت فدراسیون فوتبال درباره امضاء قرارداد ویلموتس انجام نشده اما با توجه به توافق نهایی طرفین این موضوع هم قطعی به نظر می رسد.

قرارداد ویلموتس نسبت به کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی تغییرات فراوانی داشته است که از مهم ترین آنها می توان به افزایش مربیان ایرانی در کادرفنی، نظارت ویژه روی تیم های پایه، اجتناب از مصاحبه های تنش زا علیه سرمربیان لیگ برتری و تیم های مختلف، اقامت دائم در ایران، کنترل بازی های دوستانه از سوی فدراسیون، محدود شدن سفرهای سرمربی تیم ملی اشاره کرد.

قرار است اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فردا(چهارشنبه) تشکیل جلسه بدهند و در این جلسه مفاد قرارداد ویلموتس را بررسی کنند.

با توجه به اینکه آنها تمام اختیارات مربوط به مذاکره و توافق با سرمربی جدید تیم ملی را به مهدی تاج تفویض کرده بودند قرار است رئیس فدراسیون ضمن ارائه گزارشی درباره روند فعالیت هایش که در نهایت منجر به عقد قرارداد با ویلموتس شده و همچنین بندهای این قرارداد به اعضاء هیئت رئیسه ارائه بدهد.


بیشتر بخوانید:

ویلموتس وارد ایران شد

اردوی تیم ملی ابتدای هفته آینده آغاز می‌شود/ سفر ویلموتس به اصفهان منتفی شد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار درباره سرمربی تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار