کشف ناشناخته‌های شهر با نسخه جدید گوگل مپ

گوگل در آخرین نسخه ارائه شده برای اپلیکیشن گوگل مپ جستجو در محله‌های مختلف شهر را ساده‌تر کرده است و به کاربر کمک می‌کند شهر خود را بهتر بشناسد.

کشف ناشناخته‌های شهر با نسخه به روز رسانی شده گوگل مپبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در طول سال‌های شروع کار گوگل مپ این سرویس به ابزاری مهم و کاربردی برای همه کاربران تبدیل شده است به طوری که همه روزه میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان از Google Map برای پیدا کردن مسیر خود و یا رفتن به مکان‌های جدید از طریق آن استفاده می‎‌کنند.


بیشتر بخوانید: چطور از گوگل مپ برای نشان دادن موقعیت مکانی خود استفاده کنیم؟ +آموزش تصویری


یک از جذاب‌ترین ویژگی‌های گوگل مپ برای هر کاربر، توانایی کشف محل‌هایی جدید از روی نقشه است. اکتشاف ساده مکان‌های ناشناخته شهر و حتی کشور، ویژگی‌ است که گوگل آن را در نسخه جدید Google Map گنجانده است. در گوگل مپ جدید کاربر پس از اشاره به گزینه Explore ناگهان با تعداد زیادی علامت بر روی نقشه در حوالی خود مواجه می‌شود. این علامت‌ها مکان‌هایی مانند رستوران‌ها، کافه‌ها و مکان‌های گردشگری را نشان می‌دهد. در صورت ضربه زدن بر روی هر کدام از این علامت‌ها، فاصله کاربر تا موقعیت مکانی مشخص شده روی نقشه و راه‌های دسترسی به آن نمایان می‌شود.

نمایش محل‌هایی که می‌تواند برای کاربر دیدنی و جذاب باشد در نسخه جدید Google Map به شدت افزایش یافته است و در واقع محل‌‌هایی را که شاید کاربر ده‌ها مرتبه از کنار آن‌ها بدون اعتنا رد شده باشد، مورد توجه قرار می‌دهد تا کاربر از آن مکان‎‌‌ها دیدن کند. تعداد دسته بندی اماکن مختلف نیز در گوگل مپ جدید افزایش یافته است. پارک‌ها، هتل‌ها و رویدادها از جمله دسته‌بندی‌هایی است که به صورت اختصاصی به دسته‌بندی‌ها اضافه شده است.

کشف ناشناخته‌های شهر با نسخه به روز رسانی شده گوگل مپ

تعدادی از کاربران عقیده دارند ویژگی‌های گوگل مپ جدید نوعی آشتی با شهر را ایجاد کرده و زیبایی‌هایی را که کمتر مورد توجه شهروندان است، یادآوری می‌کند. نسخه جدید سرویس نقشه گوگل از سوی پلیس مورد محافظت و امنیت سایبری قرار گرفته و گوگل به همه کاربران اطمینان داده است که از بروز هرگونه مشکلی خودداری می‌کند.

انتهای پیام/

گوگل مپ جدید شهرها را بیشتر معرفی می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار