عضو شورای شهر تهران گفت: باغ وثوق الدوله طی تفاهمی بین شهرداری و بنیاد مستضعفان به شهرداری واگذار شده است.

شنبه///////// خانه بزرگ آقا ثبت ملی شده است / استفاده مردم از آن در انتظار تأمین تجهیزاتزهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به توافقات صورت گرفته بین بنیاد مستضعفان و شهرداری تهران برای واگذاری چند باغ شهرداری، گفت: یکی از آن‌ها باغ وثوق الدوله سریال شهرزاد می‌باشد که در منطقه ۱۴ واقع شده  و طی تفاهمی که بین شهرداری و بنیاد صورت گرفته از طریق تهاتر حساب‌های فیمابین این باغ واگذار شده است.

وی با بیان اینکه باغ وثوق الدوله در حال حاضر تحویل شهرداری شده است، گفت: برای اینکه مردم بتوانند از آن استفاده کنند، نیازمند آماده سازی و استقرار تجهیزات لازم هستند که فعلا شهرداری منطقه ۱۴ این موضوع را دنبال می‌کند.

صدراعظم نوری با بیان اینکه این محل یک باغ است که کاربری آن به صورت فضای تفرج گاهی تعریف شده، خاطرنشان کرد:، چون داخل این باغ یک عمارت تاریخی وجود دارد که توسط میراث فرهنگی ثبت شده و باید حفظ شود، لذا این موضوع هم باید مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در این شرایط ممکن است بخش‌هایی از این عمارت به منظور کار‌های فرهنگی مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار