عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت اسلامی استان اصفهان گفت: تاکید جمعیت پیشرفت و عدالت اسلامی بر نوگرایی در اصولگرایی از آنجا نشات می گیرد که شاید فضای اصولگرایی به لحاظ فرمی مطلوب دوستان نبوده است.

مهدی شاکران عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت اسلامی استان اصفهان در گفتگو اختصاصی با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: نگاه شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت اسلامی استان اصفهان نگاهی متعالی و راهبردی است بنابراین هدف اصلی و اولیه ما انتخابات نخواهد بود؛ در ایام انتخابات نیز رویکردی اقتضایی خواهیم داشت بنابراین ضمن تعامل با طرفین و تلاش برای اجماع با گروه‌های سیاسی همسو درصددیم درست‌ترین تصمیم را اتخاذ کنیم.

وی ادامه داد: اینکه در قبال انتخابات چه تصمیمی گرفته و چه اقدامی عملیاتی شود بسته به نظر شورای مرکزی است، مطابق این اصل احتمال فعالیت مستقل این جمعیت در انتخابات پیشرو وجود دارد.

عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت اسلامی استان اصفهان در پاسخ به سوالی مبنی بر تصمیم این تشکل سیاسی در معرفی کاندیدا در انتخابات مجلس، کرد: این امر نیز بسته به نظر شورای مرکزی و البته مطابق با عملکرد اقتضایی جمعیت می‌باشد بنابراین میتوان گفت ممکن است کاندیدا معرفی کنیم و شاید هم نامزد برای حضور در عرصه نداشته باشم.

وی با اشاره به تفاوت‌های جمعیت پیشرفت و عدالت اسلامی با دیگر تشکل‌های سیاسی همچون مجمع اصولگرایان، اظهار کرد: تفاوت شاخص این تشکل با تشکلی مثل مجمع اصولگرایی استفاده از ظرفیت‌های جوان و پر انرژی است که در راستای پیاده سازی رهنمود‌های رهبری در بیانیه‌ی گام دوم انقلاب، کنش‌های جدیدی خواهند داشت؛ ظرفیت‌های شاخص این جمعیت جوانان صاحب نام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و دانشگاهی هستند که تا کنون در صحنه سیاست خیلی شناخته شده نبودند.

شاکران در ادامه بیان کرد: تاکید جمعیت پیشرفت و عدالت اسلامی بر ایجاد نوگرایی در بدنه‌ی جریان اصولگرایی از آنجا نشات می‌گیرد که شاید فضا و فرآیند‌های اصولگرایی به لحاظ فرمی مطلوب دوستان نبوده است.

وی تشریح کرد: جمعیت پیشرفت و عدالت اسلامی هیچ تقابلی با گفتمان‌های همراه با انقلاب اسلامی نداشته و در این فضا به سوی تعامل گام بر می‌دارد.

عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت اسلامی استان اصفهان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تشکل پیشرفت و عدالت بیشتر عملکرد سیاسی خواهد داشت و یا به دنبال پیدا کردن راه حل‌های علمی برای مسائل مبتلا به اصفهان می‌باشد، گفت: هر دو کارکرد برای این جمعیت مد نظر است و این در حالی است که دغدغه ما تعالی شهر و سرزمینمان از طریق به کارگیری همه ظرفیت‌ها و درنهایت گام برداشتن به سمت تحقق تمدن نوین اسلامی مورد تاکید مقام معظم رهبری است.


انتهای پیام/م
 

تاکید جمعیت پیشرفت و عدالت اسلامی بر نوگرایی در اصولگرایی

برچسب ها: احزاب ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار