سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: تربیت نسل کتابخوان در آینده نیازمند افزایش میزان مطالعه زنان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی ویژه بانوان شاغل دستگاه های اجرایی استان گفت: در حال حاضر باتوجه به گسترش فضاهای مجازی میزان مطالعه کتاب کاهش یافته است.

وی با تاکید بر گرایش همه اقشار و به ویژه بانوان به مطالعه کتاب افزود:مطالعه کتاب باید در بین نوجوانان و جوانان به عادت تبدیل شود تا نسلی آگاه و عالم جامعه را اداره کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل بیان کرد: مطالعه نتایج مثبتی چون تقویت حافظه ، افزایش آرامش ، کاهش استرس و افزایش اطلاعات فردی را به دنبال دارد.

عزیزی توجه به مطالعه کتاب های علمی ، اعتقادی را از جمله ضرورت ها برای اعضای جامعه اسلامی دانست و برگزاری مسابقات کتابخوانی در این خصوص را مشوقی مناسب برای گسترش این فرهنگ در جامعه عنوان کرد.

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این جلسه بااشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی بین بانوان با موضوع خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج کتابخوانی در بین بانوان دانست.

فریبا محمدلو افزود: همچنین ترویج الگوی زندگی دینی و اسلامی از دیگر اهداف برگزاری مسابقه کتابخوانی بود.

انتهای پیام/ع

کاهش میزان مطالعه کتاب در جامعه

 

برچسب ها: فضای مجازی ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.