سرپرست معاونت سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی استان یزد گفت: صدور و تمدید موافقت اصولی تاسیسات گردشگری صرفا به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد میرشمسی سرپرست معاونت سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی استان یزد گفت: صدور و تمدید موافقت اصولی تاسیسات گردشگری صرفا به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سالجاری با بخشنامه رسمی و کتبی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور سامانه الکترونیکی صدور موافقت اصولی تاسیسات گردشگری به استان‌ها ابلاغ شده است که بر اساس آن از این پس کلیه فرایند‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری از طریق این سامانه انجام می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان یزد ادامه داد: آدرس اینترنتی این سامانه www.My.ichto.ir است و کلیه کسانی که متقاضی سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری هستند، باید پس از تهیه و تنظیم مدارک و مستندات لازم، درخواست خود را در این سامانه ثبت و مراحل بعدی را از طریق همین سامانه بدون مراجعات حضوری پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه کاهش هزینه ارائه خدمات، تسهیل صدور مجوز‌های گردشگری و کوتاه‌تر شدن فرآیند آن و ساماندهی و یکپارچه سازی طرح‌های گردشگری از اهداف اجرای این طرح می‌باشد، اظهار داشت: سایر پروژه‌هایی که قبلاً برای آن‌ها موافقت اصولی صادر شده، باید ادامه روند کار خود را از طریق این سامانه پی گیری و اقدام نمایند.

انتهای پیام/ی

 الکترونیکی شدن صدور و تمدید موافقت اصولی تاسیسات گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.