نمایش «هملت، شاهزاده اندوه» به زودی آخرین اجرا‌های خود را بر صحنه پایتخت به نمایش می‌گذارد.

اجرای خداحافظی « هملت , شاهزاده اندوه»محمد عاقبتی کارگردان نمایش «هملت, شاهزاده اندوه» در خصوص این نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نمایش «هملت, شاهزاده اندوه» نمایش جدیدی نیست و حدود ۱۰ سال پیش اولین بار در فستیوال مونولوگ روی صحنه آمد. این نمایش بعد از فستیوال در سالن سایه اجرای عموم رفت و البته در چندین شهر ایران مانند شیراز و کرج و... اجرا داشت. ما اخیراً توری برای اجرای این نمایش در آمریکا داشتیم و قصد پایان دادن به این اجرا را داریم؛ من و افشین هاشمی فکر می‌کنیم که این نمایشنامه متعلق به دوره‌ای است که باید از آن فاصله بگیریم. به همین دلیل چند شب در تهران نمایش «هملت، شاهزاده اندوه» را اجرا می‌کنیم و سپس پرونده آن را می‌بندیم.

وی افزود: نمایشنامه «هملت، شاهزاده اندوه» بازخوانی کوتاهی از نوشته محمد چرمشیر است که به صورت مونولوگ درآمده و تاثیری از شرایط اجتماعی امروز را در خود دارد. این نمایش برای ما نمایشی خوش خاطره است و از اجرای آن بسیار لذت بردیم.

عاقبتی درخصوص کار‌های آتی خود گفت: پروژه‌های جدیدی در دست  دارم که در مرحله پیش تولید است و به زودی اجرا خواهد شد.

گفتنی است؛ نمایش «هملت، شاهزاده اندوه» به نویسندگی محمد چرمشیر، کارگردانی محمد عاقبتی و با بازی افشین هاشمی از مدت ۸ تا ۱۳ خرداد در تماشاخانه سپند بر روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/

اجرای نمایشی از هملت در تماشاخانه سپند

برچسب ها: بازیگر ، کارگردان ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار