استاندار کردستان در بیانیه‌ای در زمینه محکومیت توهین به اعتقادات اهل سنت از برخورد قاطع رئیس سازمان صداوسیما با مسئولان و فرد خاطی در شبکه ۵ سیما قدردانی کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، استاندار کردستان در بیانیه‌ای در زمینه محکومیت توهین به اعتقادات اهل سنت از برخورد قاطع رئیس سازمان صداوسیما با مسئولان و فرد خاطی در شبکه ۵ سیما قدردانی کرد.

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در این بیانیه آورده است:

از آنجا که سخنان رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب است، یاد‌آوری این نکته که توهین به مقدسات اهل سنت و تشیع کار مزدوران است اهمیت اتحاد و انسجام مسلمانان را متجلی می‌کند.

از مهمترین دستاورد‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی انقلاب شکوهمند اسلامی، وفاق ملی و وحدت کلمه است که در جای جای ایران عزیز اسلامی‌به زیبایی آشکار است و در این میان اگر کسی به اعتقادات مسلمانان اهل تسنن و تشیع اهانتی وارد کند باعث و بانی شادی دشمنان اسلام شده است؛ لذا اهانت به مقدسات برادران و خواهران اهل تسنن که از محبان اهل بیت عصمت و طهارت هستند، برای هیچ حزب، جناح و گروهی قابل قبول نیست و ما هم به شدت محکوم می‌کنیم و از رسانه ملی درخواست داریم که همچون گذشته باتولید برنامه‌های فاخر اتحادآفرین، باعث امیدبخشی ملت بزرگ ایران و ناکامی دشمنان این مرز و بوم شود.

دراینجا لازم است که از قوه محترم قضائیه و ریاست محترم سازمان صداوسیما برای برخورد جدی با فرد خاطی قدردانی کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار