مدیرگروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از بیش از ۳ هزار مورد بازرسی بهداشت محیطی در طرح سلامت رمضان در محدوده فعالیت این دانشکده خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهندس جعفر ربیحاوی مدیرگروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان صبح امروز گفت: در طرح سلامت رمضان تاکنون بیش از ۱۴۰ مورد بازدید از مساجد و اماکن متبرکه، ۲۰۰ مورد بازدید از محل‌های تولید زولبیا و بامیه، قنادی‌ها و مراکز فروش آش و حلیم صورت گرفته است.

وی افزود: در این بازه زمانی تعداد ۸ هزار و ۶۰۰ مورد کلرسنجی و ۳۵۰ مورد نمونه‌برداری میکروبی آب از سامانه‌های آبرسانی تحت پوشش ۳ شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان و بیش از یکهزار و ۳۰۰ مورد عوامل کیفی در مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی با تجهیزات پرتابل مورد سنجش، پایش و بازرسی قرار گرفته است.

مدیرگروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: مصرف‎کنندگان در هنگام تهیه موادغذایی به اطلاعات درج‌شده بر روی کالا دقت و موارد مشکوک را به سامانه ۱۹۰ معرفی نمایند.

طرح سلامت رمضان تا پایان ماه مبارک ادامه داشته و در این طرح کارشناسان بهداشت محیط نسبت به پایش و کنترل موادغذایی عرضه‌شده و همچنین مراکزو اماکن تهیه و توزیع موادغذایی در تمام ساعات روز و ایام تعطیل و در محل‌های برگزای مراسم افطار و سحر به ویژه برای شب‌های قدر با دقت و تاکید اقدام می‌کند.

انتهای پیام/ د

بیش از ۳۰۰۰ مورد بازرسی بهداشت محیطی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.