سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: تسهیلات اشتغال روستایی بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل جذب می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل روز سه شنبه در جلسه بررسی روند جذب تسهیلات اشتغال روستایی بنیاد شهید استان اردبیل گفت: تسهیلات اشتغال روستایی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان که به صورت متمرکز از مرکز کشور پرداخت می‌شود، جذب می‌شود.

وی تصریح کرد: این تسهیلات در راستای اشتغالزایی برای جامعه ایثارگران و خانواده شهدا تصویب شده و درصد کمی از آن جذب شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل از برنامه ریزی برای جذب این تسهیلات و راه اندازی مشاغل خانگی و واحد‌های کارگاهی کوچک خبر داد و گفت: در حال حاضر بیکاری مهم‌ترین معضل در بین تمامی اقشار و همچنین ایثارگران است که باید از فرصت‌های مختلف در راستای اشتغالزایی استفاده کنیم.

عزیزی بیان کرد: ایثارگران و خانواده شهدا می‌توانند با تهیه طرح‌های اشتغال خانگی وکارگاهی کوچک از این تسهیلات که به ازای هر نفر اشتغالزایی ۵۰۰ میلیون ریال است، استفاده کنند.

انتهای پیام/ح

جذب تسهیلات اشتغال روستایی بنیاد شهید استان اردبیل

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.