اثر "هشتاد و هشت کلام از هشتمین امام (ع) "به همت مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی به زبان سندهی ترجمه و منتشر شده است.

ترجمه کلام هشتمین امام (ع) به نه زبان در مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اثر "هشتاد و هشت کلام از هشتمین امام (ع) " تالیف حسین حائری کرمانی به همت مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی به زبان سندهی ترجمه و منتشر شده است.

این اثر شامل مجموعه‌ای از احادیث حضرت رضا (ع) به صورت موضوعی، ویژه زائران غیر ایرانی و با هدف تقویت باور‌های دینی و مذهبی آنان تدوین شده و در نوبت اول با شمارگان ۳ هزار جلد به چاپ رسیده است.

در مقدمه این کتاب مختصری از زندگی امام رضا (ع) ،فضیلت زیارت و نماز آن حضرت به رشته تحریر در آمده و در بخش‌های بعدی احادیثی با موضوعات خداشناسی، نبوت و امامت، معاد، احکام وعبادات، علم و عمل صالح، دعا و زیارت، خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها (طب) در اختیار خواننده قرار گرفته است.

گروه مترجمان بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی تا کنون این اثر را به ۹ زبان عربی، فارسی، آذری، اردو، انگلیسی، فرانسه، آلمانی، سندهی ترجمه کرده‌اند.
 
 
انتهای پیام// ف. ک

 

انتشار کلام هشتمین امام(ع) به زبان سندهی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار