سامانه سار مدیا با هدف انتشار فیلم ها، مستند‌ها و کلیپ‌های سیاستی از سوی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری آغاز به کار کرد.

شروع به کارگیری سامانه سارمدیا به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سامانه سار مدیا با هدف انتشار فیلم ها، مستند‌ها و کلیپ‌های سیاستی از سوی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری آغاز به کار کرد.

«مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری» مسئول اجرای مطالعات و پژوهش‌ها و ارائه طرح‌ها و پیشنهاد‌های جامع مرتبط با استراتژی ملی در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی و سیاست خارجی به منظور تحقق حکمرانی مشارکتی، ترویج سیاستگذاری عمومی و مشارکت در گفتمان عمومی جامعه، اقدام به راه اندازی سامانه ارتباطات راهبردی (سار) کرده است.»

براین اساس «saarmedia.ir» به عنوان یک سایت ویدئویی و با هدف انتشار فیلم‌ها، مستند‌ها و کلیپ‌های سیاستی آغاز به کار می‌کند.

سایتِ «ویدیو-بنیاد» سار هم‌چون سایت «متن‌محور» css.ir (مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری) پنجره‌ای برای تعامل با نخبگان، دانشجویان و پژوهشگران است. در این سایت اهداف سیاستی (توجه به سیاست‌های راهبردی و نه اقدامات و وضعیت‌های سیاسی جاری) ذیل «ارتقای مفهوم دولت در ایران»، «تهیه، تدوین و به اشتراک گذاری پژوهش‌های سیاستی به زبان تصویر»، «ترسیم و پیشنهاد سیاست‌ها به دولت» و «تحلیل سیاستی از اقدامات دولت» دنبال می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار