تیم فوتبال ذوب آهن ایران باید در چارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به مصاف النصر عربستان برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن ایران در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، باید از ساعت ۲۱ روز چهارشنبه هفته جاری در دوحه به مصاف النصر عربستان برود و در صدد کسب پیروزی است تا به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله حذفی شوند.

ذوبی‌ها اگر رو در روی النصر امتیاز بگیرند، باید مقابل الاتحاد حضور یابند که با این شرایط باید رفت و برگشت را در زمین بی طرف بازی کنند و شاید به همین دلیل کادرفنی نماینده ایران تصمیم بگیرد تا طوری نتیجه بگیرد تا در مرحله بعد به مصاف الوحده امارات برود.

البته خبرخوش برای نماینده فوتبال ایران این است که جونز، سنگربان استرالیایی، مارکو دیبالا، هافبک ایتالیایی و همچنین عبدالرزاق حمدالله، مهاجم اهل مراکشی این تیم که آقای گل لیگ عربستان شد در مرخصی هستند و به همراه عوض خمیس و عبدالعزیز الجبرین در دیدار روز چهارشنبه برابر ذوب‌آهن حضور نخواهند داشت. همچنین یحیی‌الشهری، هافبک کلیدی النصر به دیدار حساس برابر ذوب‌آهن نخواهد رسید و باید زیر تیغ جراحان قرار گیرد.

ذوبی‌ها که دیدار حساسی با نماینده سعودی‌ها دارند، میلاد فخرالدینی و کریستین اوساگونا را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و به احتمال زیاد رضا حبیب زاده و چراغعلی جای آن‌ها بازی خواهند کرد و همچنین مسعود ابراهیم‌زاده، مدافع چپ ذوب آهن در این بازی به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ غایب خواهد بود و حمید ملکی به طور قطع جای او در ترکیب حضور خواهد داشت.

ذوبی‌ها که راهی قطر شدند، آماده بازی با النصر هستند. نماینده عربستان که در لیگ کشورش و بالاتر از الهلال قرار گرفت، در دیدار رفت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و در صدد انتقام گیری است.

در حال حاضر در جدول رده بندی گروه A صعود ذوب آهن ایران و النصر عربستان با ۱۱ و ۹ امتیاز قطعی است و تقابل این دو تیم در عراق به نوعی مسابقه صدرنشینی محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید:

جلسه هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان با حضور منصوریان

تیم فوتبال ذوب آهن ایران دوشنبه وارد دوحه قطر می‌شود

محل برگزاری دیدار ذوب آهن و النصر مشخص شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار پیش از دیدار ذوب آهن - النصر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار