فرمانده سپاه شازند در دیدار با روحانیون و علما در شهرستان شازند بر آگاه سازی خانواده ها و به خصوص نسل جوان در خصوص جنگ نرم تاکید کرد.

تلاش در جهت تحقق آرمان های انقلاب یک تکلیف الهی استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری، فرمانده سپاه شهرستان شازند در دیدار روحانیون شهرستان شازند گفت: بعد از تلاش و ایثار و از جان گذشتگی های فراوان، انقلابی مردمی بر پایه ی مبانی اسلام ناب محمدی در گستره ی جغرافیایی ایران به وقوع پیوست. نقش تاثیرگذار و بی بدیل و غیر قابل تحریف روحانیت در این انقلاب، بر هیچ انسان آزاد اندیشی، پنهان نیست.

سرهنگ محمد مهجوری افزود: باید روحانیت را به عنوان دغدغه مندترین قشر نسبت به تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی دانست.

فرمانده سپاه شازند تصریح کرد: در شرایطی که دشمن با تمام توان علیه آرمان ها و ارزش های اسلام، هجوم آورده و از ابزار رسانه در جهت پیشبرد اهداف شوم خود نهایت استفاده را میبرد، از روحانیون توقع می رود که در خط اول مقدم مبارزه، حضور یابند.

وی اظهار کرد: دشمن در نظر دارد با طراحی دقیق و برنامه ‌ریزی مدون وارد عرصه اجتماع و خانواده‌ ها شده و طرح‌ های خود را بر روی جامعه هدف اجرایی نماید.

سرهنگ مهجوری با قدردانی از تلاش طلاب و روحانیون در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاکید کرد: روحانیون و مسئولان و کارکنان حوزه فرهنگ به عنوان افسران جنگ نرم طبق فرمایش مقام معظم رهبری مسئول رصد برنامه‌ های فضای مجازی و اجرای برنامه‌ های مقابله ‌ای هستند.

فرمانده سپاه شازند با تاکید بر برنامه ‌ریزی در حوزه جنگ نرم دشمن گفت: طلاب و روحانیون در عرصه تهاجم فرهنگی باید به آگاه سازی خانواده ها و به خصوص نسل جوان بپردازند تا از رخنه فرهنگ بیمار دشمن به درون جامعه ی اسلامی جلوگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: روحانیت، سپاه و بسیج به‌عنوان محورهای اصلی مبارزه با تهدیدات نرم دشمن، نسبت به بصیرت ‌افزایی و شناخت لازم در خصوص حرکت برنامه ‌ریزی شده دشمن، تلاش ‌های چشمگیر و مستمر فرهنگی را انجام می ‌دهند.

انتهای پیام/ت

روحانیون و مسئولان و کارکنان حوزه فرهنگ به عنوان افسران جنگ نرم مسئول رصد برنامه‌ های فضای مجازی و اجرای برنامه‌ های مقابله ‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.