نشست هم اندیشی مدیران پست و دفاتر پیشخوان دولت استان مرکزی برگزار شد.

برگزاری نشست هم اندیشی پست و دفاتر پیشخوانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محمد علی چراغی، مدیرکل پست استان مرکزی در سخنانی ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) گفت: وظایف شرکت ملی پست به صراحت در اساسنامه مشخص شده و نماینده سازمان تنظیم مقررات کاملا به آن اشراف دارد.

محمد علی چراغی با بیان این که دولت الکترونیک کاهش پست نامه ها را در دنیا موجب گردیده افزود: با این روند پست های دنیا نیز الکترونیکی شده اند و بر این اساس  خدمات الکترونیکی در پست تقویت شده، و به سوی کالا و امانت جهت گیری نموده و خدماتی همچون پست لجستیک و تجارت الکترونیک را توسعه داده اند.

مدیر کل پست استان مرکزی با بیان این که ماموریت های پست در حال حاضر تغییر یافته بیان کرد: در حال حاضر خدمات پست در سه بعد فیزیکی، الکترونیکی و مالی ارائه می گردد.

وی همچنین با اشاره به تحول فضای رقابتی و کسب و کار پستی در این چند سال اظهار داشت: رقابت موجب ارائه بهتر خدمات مطابق با انتظارات مشتری می گردد.

چراغی دفاتر پیشخوان دولت را بازو و همراه پست خواند و گفت: شرکت ملی پست بیش از هر شرکت و سازمانی به تعامل با بخش خصوصی پرداخته به طوریکه تمام خدمات باجه ای پست در دفاتر پیشخوان قابل اجرا، و توزیع امانات پستی نیز به بخش خصوصی واگذار شده است.

در انتها مدیر کل پست استان مرکزی با اشاره به اساسنامه شرکت ملی پست، به عنوان فصل و الخطاب تصریح کرد: همه ما تابع قانون و مقررات هستیم و تمام وظایف به روشنی در قانون آمده است.

در ادامه هریک از حاضرین به بیان نظرات خود پرداختند.

گفتنی است، جلسه هم اندیشی پست و دفاتر پیشخوان دولت در سالن جلسات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. در این نشست مهدوی مدیر کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات، چراغی مدیر کل پست استان، عباسی معاون فنی و بازرگانی پست استان، آباقری رئیس انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت، نماینده اداره امور مالیاتی و برخی از مدیران دفاتر پیشخوان استان مرکزی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ت

دفاتر پیشخوان دولت، بازو و همراه پست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.