استاندار کرمانشاه ضمن دیدار با خانواده شهید "کوروش حاجی مرادی"، از وی به عنوان یکی از شهدای منتخب و مقرب درگاه الهی یاد کرد که در شب شهادت حضرت امیرمومنان علی (ع) به مولایش پیوست.

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند در دیدار با خانواده رئیس پلیس شهید شهرستان اسلام آبادغرب گفت : اینکه شهید حاجی مرادی در ماه مبارک رمضان، شب قدر و در شب شهادت مولا علی (ع) به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید نشان می‌دهد وی از شهدای منتخب و گلچین شده الهی است.

وی گفت : شهید حاجی مرادی در حالی به مولای خود حضرت امیرمومنان علی (ع) پیوست که لباس زیبای شهادت به تن داشت و دلاورمردی و شجاعت کم نظیرش زبانزد خاص و عام است.

بازوند تصریح کرد: در‌های شهادت همواره به روی ماموران جام بر کف پلیس باز بوده و خوشا به سعادت شهید حاجی مرادی که اینگونه در راه خدمت به مردم و در چنین شب عزیزی آسمانی شد.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: پوشدن رخت شهادت در شب قدر و شب شهادت حضرت علی (ع) لیاقت زیادی می‌خواست که رئیس پلیس شهید آگاهی شهرستان اسلام آبادغرب از آن برخوردار بود.

وی افزود: امنیت امروز جامعه را مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های شیرمردانی مانند شهید حاجی مرادی هستیم که از همه چیز خود می‌گذرند تا دشمن و عده‌ای اراذل و اوباش نتوانند خدشه‌ای بر آن وارد کنند.

بازوند در پایان با تمجید از شجاعت شهید حاجی مرادی و همکارانش، برای وی از درگاه خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان صبر مسئلت کرد.

شهید سرگرد کوروش حاجی مرادی شامگاه یکشنبه (پنجم خرداد) حین گشتزنی برای تامین امنیت مردم و عزاداران مولای متقیان در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

مراسم تشییع پیکر شهید حاجی مرادی ساعت ۹ صبح فردا (سه شنبه- ۷ خرداد) از مقابل مسجد جامع اسلام آبادغرب به سمت میدان امام خمینی (ره) برگزار و سپس برای خاکسپاری به زادگاهش روستای برف آباد منتقل می‌شود.

مراسم ترحیم و بزرگداشت این شهید والامقام نیز بعدازظهر فردا (سه شنبه) از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ دقیقه در مسجد جامع شهرستان اسلام آبادغرب برگزار خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

شهید "کوروش حاجی مرادی"، یکی از شهدای منتخب و مقرب درگاه الهی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.