نخست‌وزیر مالزی حمایت از فلسطین اشغالی را تعهدی اخلاقی اعلام و تصریح کرد کشورش همواره در کنار ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم غاصب اسرائیل خواهد ایستاد.

ماهاتیر محمد: همواره در کنار فلسطین، مقابل رژیم جعلی اسرائیل خواهیم ایستادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «ماهاتیر محمد» در مراسم ضیافت افطار فلسطینیان مقیم مالزی ضمن حمایت از مردم فلسطین و مقاومت آنان در مقابل رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد: ما همیشه همراه با مردم فلسطین مقابل ظلم و تجاوز آشکار رژیم جعلی اسرائیل می‌ایستیم و از حق آنان دفاع می‌کنیم.

وی در ادامه از تخصیص ۱۴۰ بورسیه تحصیلی دولت مالزی به ارزش بیش از یازده میلیون رینگیت معادل دو میلیون و هشتصد هزار دلار به دانشجویان فلسطینی در ۱۲ دانشگاه این کشور خبر داد و افزود: این بورسیه‌ها از جمله در دانشگاه‌های مهسا، سان وی و البخاری در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری از سوی دولت در اختیار سازمان فرهنگی فلسطین در مالزی قرار می‌گیرد.

«خالد مشعل» رییس سابق جنبش حماس نیز در این مراسم با قدردانی از پایداری و حمایت ماهاتیر محمد و دولت وی از فلسطینیان در مقابل رژیم صهیونیستی اظهار امیدواری کرد دکتر ماهاتیر به عنوان یکی از رهبران جهان اسلام برای پایان تجاوز علیه فلسطین به ویژه در نوار غزه تلاش کند.

نهمین مراسم ضیافت افطار فلسطینیان مقیم مالزی با حضور برخی از مقامات ارشد مالزی، سفرا، مقامات سایر کشور‌ها و جمعی از فلسطینیان مقیم در پوتراجایا برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار