رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۱٦۷ تُن شکر در قالب کالای تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شده است.

حسن عبدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه گفت: از ابتدای سال جاری مقدار ۱٦۷ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم شکر در قالب کالای تنظیم بازار در این شهرستان در میان شهروندان و قنادان جذب و توزیع شده است.

او افزود: در همین مدت بیش از ۲ تن گوشت گرم گوسفندی ، ۲۳ تُن گوشت قرمز منجمد ، ۱۰ تُن برنج هندی ، ۳۲ تُن قند، ۳ تن مرغ منجمد و حدود ٤ تن مرغ کشتار روز با هدف تنظیم بازار و با نرخ دولتی در فروشگاه های عامل در شهر و روستاهای این شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت بوکان همچنین مقدار لاستیک جذب شده در قالب کالای تنظیم بازار در این شهرستان را از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۳۷۲۲ حلقه عنوان کرد.

به گفته عبدی این مقدار لاستیک ۱۵ درصد آن به اداره صنعت، معدن و تجارت و ۸۵ درصد نیز به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اختصاص تعلق می گیرد.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر روی جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان های مهاباد ، میاندوآب ، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر ترین شهر های ایران به شمار می رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا ها می باشند و بعد از ارومیه ، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/م

توزیع کالاهای تنظیم بازار در بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.