شیران گفت: بیش از ۱۹ هزار یتیم و فرزند غیریتیم تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند.

بیش از ۱۹هزار یتیم و فرزند غیریتیم تحت حمایت کمیته امداد استان تهرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا شیران مدیرکل کمیته امداد استان تهران ضمن دعوت از خیران و نیکوکاران برای کمک به کودکان یتیم و غیریتیم گزارشی از برپایی پایگاه‌های جذب حامی در شب‌های قدر ارائه کرد.

وی به ایستگاه‌های ثابت در شهر تهران اشاره کرد و افزود: حرم‌های امامزاده صالح و حضرت عبدالعظیم حسنی در تجریش و‌ شهرری، مصلای تهران، ایستگاه‌های مترو آزادی، صادقیه، میرداماد، دروازه دولت، امام خمینی، دانشگاه تهران و امام صادق و مسجد النبی به عنوان پایگاه‌های ثابت مشغول فعالیت هستند.

شیران با اشاره به طرح اکرام ایتام و‌ محسنین کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: این طرح یکی از طرح‌های حمایتی کمیته امداد است که بخش اکرام از کودکان یتیم و بی سرپرست حمایت و بخش محسنین نیز از کودکانی که پدرشان از کارافتاد، زندان و متارکه کرده اند، حمایت می‌کند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۱۹ هزار یتیم و فرزند غیریتیم تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، گفت: ۶۵ هزار و ۷۵۴ حامی خیر و نوع دوست از این فرزندان حمایت می‌کنند.

شیران یاد آور شد:در نیمه اول ماه مبارک رمضان دو هزار و ۸۰ خیّر برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد: خیران و‌ نیکوکاران از فرصت ارزشمند شب‌های قدر نهایت بهره را ببرند و با حضور در پایگاه‌های کمیته امداد استان تهران با ثبت نامشان به عنوان حامی، از کودکان یتیم و غیر یتیم حمایت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار