حریفان آسمان خراشان در تورنمنت‌های پیش از جام جهانی بسکتبال که کمتر از ۱۰۰ روز دیگر به میزبانی چین برگزار می‌شود مشخص شدند.

حریفان آسمان خراشان در تورنومنت‌های پیش از جام جهانی مشخص شدندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بسکتبال کشورمان از خرداد اردویش را برای حضور در رقابت‌های جام جهانی بسکتبال که کمتر از ۱۰۰ روز دیگر به میزبانی چین آغاز می‌شود شروع می‌کند و در تاریخ ۱۸ خرداد بازیکنان به اردو می‌روند. آسمان خراشهای کشورمان باید در گروه سوم جام جهانی به مصاف تیم‌های بسکتبال اسپانیا (تیم دوم جهان) پورتوریکو (تیم شانزدهم جهان) و تونس تیم پنجاه و یکم جهان بروند.

شاگردان شاهین طبع که این روز‌ها تیم بیست و هفتم جهان هستند انتظار می‌رود کار نسبتا آسانی مقابل نماینده قاره سیاه داشته باشند، اما قطعا ۲ بازی دیگر آن‌ها بسیار سخت و مشکل خواهد بود. به همین منظور برنامه‌ای برای ملی پوشان ریخته شده تا آن‌ها با تمام قوا در رقابت‌های پیش رو که سهمیه المپیک هم به بهترین تیم آسیایی این مسابقات تعلق می‌گیرد حاضر شوند.

بر اساس برنامه اعلام شده آسمان خراشان در فاصله یک ماه مانده به جام جهانی یعنی در مرداد در چهار تورنمنت‌ در کشور‌های پرتغال، روسیه، یونان و چین حاضر می‌شوند و تنها ۲ -۳ روز در این میان فرصت استراحت دارند. تورنمنت‌ پرتغال نخستین آن‌ها است که با حضور تیم‌های ایران، اسلوواکی، دانمارک و پرتغال به صورت چهار جانبه برگزار می‌شود.

پس از آن شاگردان شاهین طبع به روسیه می‌روند و در تورنمنت‌ سه جانیه این کشور با تیم‌های روسیه و اردن بازی می‌کنند و پس از آن هم راهی یونان می‌شوند تا با تیم میزبان و مجارستان رو به رو شوند. در آخرین تورنمنت که به میزبانی چین است ملی پوشان ابتدا به مصاف مونته نگرو می‌روند و در صورت برد با برنده دیدار نیجریه و لهستان و در صورت باخت با بازنده این دو تیم بازی می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

تور‌های توکیو در انتظار توپ‌های ایرانی/ راه سخت تا کسب مجوز

استارات اردوی تیم ملی بسکتبال از خرداد


انتهای پیام/

برنامه ملی پوشان برای تورنمنت‌های قبل از جام جهانی بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار