مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان گفت: بسته‌های حمایتی ارزاق ماه مبارک رمضان از طریق این دفتر در قالب توزیع گوشت عقیقه بین خانواده‌های نیازمند و محرومین منطقه کاشان توزیع شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام مهدی بصیرتی، مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان، در گفتگو با خبرنگاران افزود: ۳۶۰ کیلو گوشت عقیقه در بین ۱۸۰ خانوار از خانواده‌های نیازمند و محرومین منطقه از طریق دفتر کاشان با کمک خیرین و بانیان نیکوکار توزیع شد.

به گفته وی، ۵۰ بسته ارزاق عمومی و اهدای ۷۰ قطعه بن خرید نیز در قالب دیگر بسته‌های حمایتی ماه مبارک رمضان از طریق دفتر کاشان توزیع شد.

حجت الاسلام بصیرتی، توزیع ۷۵۰ عدد بسته اقلام خوراکی بین نیازمندان در نوروز امسال را یادآورشد و گفت: ۱۰۰ میلیون ریال کمک نقدی نیز برای حمایت از سیل زدگان از طریق این دفتر جمع آوری و اهداشد.

به گفته وی، همچنین برگزاری کلاس توجیهی خادمیاری، برگزاری نخستین نشست هم اندیشی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان و موسسه خادمین حضرت رضا (ع) در کاشان با موضوع برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید، برگزاری آزمون کلاس‌های توجیهی (حرم شناسی) و توزیع بسته‌های حمایتی بین نیازمندان و سیل زدگان از دیگر اقدامات این دفتر در فروردین و اردیبهشت ماه امسال است.

وی، تصریح کرد: حدود ۲۰۶۰ نفر زائر اولی نیز از طریق دفتر کاشان از ابتدای فعالیت آن تاکنون به مشهد مقدس اعزام شدند.

شایان ذکر است: کاشان تنها شهرستانی است که هم ردیف سایر استان‌های کشور دفتر نمایندگی و نماینده، ولی فقیه مستقل از استان اصفهان دارد.

انتهای پیام/م

 

اعزام ۲۰۶۰ نفر زائر اولی از منطقه کاشان به مشهد مقدس

برچسب ها: آستان قدس ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.