کارشناس اداره کل هوا شناسی استان همدان از وزش باد با سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت و سرد شدن هوا در استان همدان خبر داد.

وزش باد با سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت و سرد شدن هوا در استان همدانحسن باقری شکیب کارسناس اداره کل هوا شناسیاستان همدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت:دمای هوا طی دیروز و امروز در استان همدان با کاهش ۲ تا ۴ درجه‌ای همراه است.

او با اشاره به وزش باد شدید تا امروز در استان همدان افزود: در این روز‌ها وزش باد با سرعت ۶۰ کیلومتر برساعت راهم خواهیم داشت.

باقری شکیب از افزایش دما از روز چهارشنبه تا اواخر هفته هم خبرداد و گفت: بر اساس نقشه‌های هوا شناسی در روز‌های آینده دمای هوا بین ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد در بیشتر نقاط استان افزایش پیدا می‌کند.

او با  بیان اینکه سامانه بارشی که از دیروز وارد استان شده بود، پس از بارش پراکنده باران در برخی از نقاط استان، ظهر امروز از سمت شرق استان خارج شد، گفت:: در پی فعالیت سامانه ضعیف بارشی در آسمان استان، دمای هوای کمینه و بیشینه برخی از نقاط همدان بین ۲ تا ۴ درجه سانتی گراد کاهش یافت.

محمدحسن باقری‌شکیب روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه بارشی که از دیروز وارد استان شده بود، پس از بارش پراکنده باران در برخی از نقاط استان، ظهر امروز از سمت شرق استان خارج شد، افزود:بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد در ساعت‌های میانی روز پیش بینی می‌شود.

در شبانه روز گذشته نهاوند با ۲۵درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان گرم‌ترین و بهار با  ۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان خنک‌ترین شهر‌های استان ثبت شده‌اند و دمای هوای همدان هم بین ۵  تا ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر در تغییربود.

انتهای پیام/ا

وزش باد شدید در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار