مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: سه ناحیه صنعتی روستایی دیگر نیز تا پایان سال‌جاری در استان جانمایی و تصویب می‌شود.

سه ناحیه صنعتی روستایی  تا پایان سال‌جاری در استان جانمایی می شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه به وجود پنج ناحیه صنعتی روستایی در این استان اشاره کرد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام دادیم بنا شد در مراکز دهستان‌های دارای اولویت استان، نواحی صنعتی روستایی احداث شود.

بیژن کردستانی ادامه داد: ناحیه صنعتی روستایی حمیل اکنون به تصویب رسیده است و در وسعت ۱۵ هکتار و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم تا پایان سال سه ناحیه صنعتی روستایی دیگر در کرمانشاه، سنقر و کنگاور نیز جانمایی شود و به تصویب برسد، اما عملیات اجرایی آن‌ها احتمالا در سال ۹۹ خواهد بود.

به گفته کردستانی، نواحی صنعتی به مناطقی گفته می‌شود که زیر ۱۰۰ هکتار وسعت دارند و اکنون در کرمانشاه پنج ناحیه صنعتی دیگر در دالاهو، ثلاث باباجانی، گورسفید، آب باریک و کوزران داریم.

وی هدف از راه‌اندازی نواحی صنعتی ایجاد اشتغال پایدار به‌خصوص در مناطق روستایی دانست و تاکید کرد: اولویت صنایعی که در نواحی صنعتی روستایی راه‌اندازی می‌شود با بخش کشاورزی و صنایع وابسته به آن است.

انتهای  پیام/ز

 


راه‌اندازی نواحی صنعتی ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.