رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد از رژه گروه موتورسواران «رولینگ تاندر» در روز یادبود کشته‌های جنگ آمریکا حمایت می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا همانند سایر روسای جمهور هم حزبی اش، شب گذشته با انتشار پیامی در حساب کاربری توئیتر خود اعلام کرد از رژه گروه موتورسواران «رولینگ تاندر» در روز یادبود کشته‌های جنگ آمریکا حمایت می‌کند.

ترامپ برای رژه موتورسواران در روز یادبود کشته‌های جنگ مجوز صادر کرد

او در این پیام توئیتری این گروه را وطن پرست نامید و نوشت: نمی‌توانم باور کنم که رولینگ تاندر برای به دست آوردن مجوز رژه در واشنگتن متحمل مشکلات زیادی شده است. آن‌ها وطن پرست‌های بزرگی هستند. آن‌ها کشور و پرچم ما را دوست دارند. تا جایی که بتوانم به آن‌ها کمک خواهم کرد.

او همچنین دستور داد مجوز لازم برای رژه این گروه صادر شود.

موتور سواران «رولینگ تاندر» مجموعه‌ای از کهنه سربازان جنگ و افراد حامی آن‌ها و میهن پرستان افراطی هستند که هر سال روز قبل از آخرین دوشنبه ماه مه که به روز یادبود کشته‌های جنگ آمریکا معروف است، رژه بزرگی را با موتور‌های خود در خیابان‌های واشنگتن برگزار می‌کنند. هر ساله، هزاران موتور سوار از نقاط مختلف آمریکا که بیشتر افراد میان سال هستند، در این رژه شرکت می‌کنند.

این در حالی است که هرسال این رژه با مخالفت‌های زیادی روبرو می‌شود و بی نظمی عمومی ایجاد می‌کند.

توئیت ترامپ پس از آن منتشر شد که شبکه‌ای بی سی به نقل از بنیانگذار ۷۳ ساله این رژه اعلام کرد سال ۲۰۱۹ آخرین رژه رولینگ تاندر خواهد بود چرا که برگزاری این رژه سالیانه با هزینه‌های زیاد و مشکلات قانونی برای دریافت مجوز همراه است. این رژه برای نخستین بار در سال ۱۹۸۸ برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار