ساندرو نسخه هاچ‌بک تندر ۹۰ (با پلت‌فرم مشترک) محسوب می‌شود که از اواخر سال ۹۴ راهی خط تولید پارس خودرو شد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از نظر فنی ساندرو نسخه هاچ‌بک تندر ۹۰ (با پلت‌فرم مشترک) محسوب می‌شود که به‌دلایلی، با فاصله زمانی زیاد نسبت به تندر ۹۰ و از اواخر سال ۹۴ راهی خط تولید پارس خودرو شد.
 
رنو ساندرو
 
اما از نظر ظاهری و فضای درونی کابین، ساندرو قرابت بیشتری با تندر ۹۰ پلاس (فیس‌لیفت) شده دارد. کوتاه شدن ۲ سانتی‌متری فاصله محوری باعث شده که فرمان‌پذیری ساندرو، اندکی بهتر از تندر ۹۰ باشد.
رنو ساندرو
 
جعبه‌دنده نسخه دستی نیز از سری JHQ انتخاب شده که مزیت‌هایی نسبت به جعبه‌دنده‌های قدیمی تندر ۹۰ دارد. به گفته مسئولان رنو و پارس‌خودرو، برنامه‌ریزی پیشرانه ساندرو نیز اندکی متفاوت از تندر ۹۰ است، اما در زمان رانندگی، تفاوت این دو تیپ پیشرانه محسوس نیست.
رنو ساندرو
 
در نسخه اتوماتیک ساندرو نیز مانند تندر ۹۰، از جعبه‌دنده ZF سری AL۴ استفاده شده که هماهنگی خوبی با پیشرانه دارد.
رنو ساندرو
رنو ساندرو
رنو ساندرو
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار