فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: شهروندان با خیال آسوده از اماکن مذهبی، مساجد و تکایا در این ایام استفاده لازم را ببرند.

اتخاذ تمهیدات انتظامی ترافیکی در شب‌های قدر در دره شهر

 سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت:شب‌های قدر بهترین فرصت است تا خوبی‌ها را جایگزین بدی‌ها، صلح و صفا را جایگزین اختلاف و تفرقه، احسان و نیکی را جایگزین ظلم و ستم کرده و با صدقات، قدمی در جهت آبادانی خانه آخرت برداریم.

وی افزود:در ماه نزول رحمت الهی، استقبال و حضور مردم خدا جوی شهرستان در مساجد، اماکن مذهبی نسبت به سایر ماه‌های سال، پررنگ‌تر شده که اوج این حضور در شب‌های قدر خواهد بود.

سرهنگ جمالوندی بیان کرد: به منظور هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم لیالی قدر در مساجد سراسر شهرستان و نیز تامین امنیت مطلوب مراسم این شب‌ها برای تامین نظم و امنیت مساجد، تکایا و حسینیه‌ها که مراسم احیا شب‌های قدر در آن‌ها برگزار می‌شود حضور پررنگ تری خواهد داشت به گونه‌ای که تیم‌های گشت موتوری، خودرویی و پیاده در سطح شهرستان افزایش می‌یابد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر اضافه کرد: کارکنان پلیس راهور نیز در شب‌های قدر از زمان افطار تا سحر که حضور و تردد مردم تراکم بیشتری دارد، تلاش خواهند کرد با حضور خود رفت و آمد را تسهیل و امنیت انتظامی و ترافیکی را ارتقاء بخشند.

سرهنگ جمالوندی در پایان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت و سوگواری حضرت علی (ع)، به عموم مردم روزه دار، از آنان خواست همچون سال‌های گذشته برای تامین امنیت هرچه بیشتر این شب‌ها و ارائه خدمات موثر، با پلیس همکاری داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را ازطریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند که همکاری مردم روزه دار و قدرشناس شهرستان بسیار راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام/ د

اجرای تمهیدات انتظامی در دره شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.