با آغاز رقابت‌های لیگ تکواندو کشور در اواخر خردادماه کردستان با سه تیم در رده سنی نونهالان و دو تیم در رده سنی خردسالان در دو بخش پسران و دختران در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، با اعلام فدراسیون تکواندو کشور رقابت‌های لیگ منطقه‌ای خردسالان و نونهالان در دو گروه دختران و پسران از دهه پایانی خردادماه آغاز می‌شود و هیات‌های استانی به منظور معرفی و حضور تیم‌های خود تا ۳۱ اردیبهشت ماه فرصت اعلام آمادگی داشتند.

بر همین اساس، مرحله نخست مسابقات لیگ خردسالان به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و ۳۲ استان سراسر کشور بر اساس نزدیکی از لحاظ جغرافیایی و سطح فنی به شش منطقه جداگانه تقسیم شده‌اند و در پایان از مناطقی که رقابت‌های آن با شش تیم برگزار می‌شود دو تیم از هر منطقه به مرحله دوم و پایانی راه پیدا می‌کند.

تیم کردستان در منطقه چهار از تقسیم بندی اعلام شده از سوی فدراسیون با استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، مرکزی و همدان همگروه است و باید در اوزان ۲۶-، ۲۸-، ۳۰-، ۳۳-، ۳۶-، ۴۰-، ۴۴-، ۴۸-، ۵۲- و ۵۲+ کیلوگرم به مصاف حریفان خود برود.

همچنین رقابت‌های لیگ نونهالان در دو گروه دختران و پسران از دهه پایانی خردادماه آغاز خواهد شد و دختران در اوزان ۲۹-، ۳۳-، ۳۷-، ۴۱-، ۴۴-، ۴۷-، ۵۱-، ۵۵-، ۵۹- و ۵۹+ کیلوگرم و پسران در اوزان ۳۳-، ۳۷-، ۴۱-، ۴۵-، ۴۹-، ۵۳-، ۵۷-، ۶۱-، ۶۵ - و ۶۵+ کیلوگرم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

تیم کردستان در سال جاری با دو تیم منتخبین استان و باشگاه رحمانی شهرستان سقز در بخش دختران و یک تیم منتخبین استان در بخش پسران لیگ نونهالان و دو تیم پسران و دختران در لیگ منطقه‌ای خردسالان حضور پیدا خواهد کرد.

رقابت‌های لیگ‌های مختلف تکواندو کشور با اعلام فدراسیون از دهه پایانی خردادماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.