مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: واحد مستقل اطلاع رسانی میراث فرهنگی استان اردبیل با هدف معرفی عملکرد سازمان میراث فرهنگی در حفاظت و صیانت از آثار اردبیل تشکیل یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی،مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگی استان اردبیل گفت: واحد مستقل اطلاع رسانی میراث فرهنگی استان اردبیل با هدف معرفی عملکرد سازمان میراث فرهنگی در حفاظت و صیانت از آثار اردبیل تشکیل یافت.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در این حوزه، گفت: این واحد با هدف معرفی جاذبه‌های میراث فرهنگی، مرمت‌های انجام شده و احیاء و حفاظت از آثار و ابنیه تاریخی در سطح استان انجام خواهد گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگی استان اردبیل تصریح کرد: واحد اطلاع رسانی میراث فرهنگی استان اردبیل زیر نظر پایگاه جهانی شیخ صفی الدینی اردبیلی فعالیت خواهد کرد.

فلاحی ادامه داد: میراث فرهنگی در سطح استان از جمله جاذبه‌های اصلی برای جذب گردشگر به اردبیل می‌باشد و لزوم توجه ویژه به امر اطلاع رسانی در این حوزه بیش از پیش احساس می‌شد.

وی اضافه کرد: بر همین راستا این واحد برای پوشش اخبار و اطلاعات حوزه میراث فرهنگی در سطح استان و تهیه گزارشات و مستندات لازم برای شناسایی بهتر میراث فرهنگی استان آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/ح

معرفی جاذبه‌های میراث فرهنگی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار