بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ایجنت‌ها قبول نمی‌کنند در بخش بانوان کار انجام دهند، چون برای آن‌ها سودی ندارد.

هاجر دباغی بازیکن تیم سپاهان اصفهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: به بازی در لیگ کشور‌های دیگر فکر کرده ام و حتی برای لژیونر شدن اقدام هم کردم، اما متاسفانه هیچ کدام از ایجنت‌ها قبول نکردند این کار را برای من انجام دهند و به من گفتند ما تا حالا در بخش بانوان کار نکرده ایم و کار در فوتبال بانوان برای ما صرفه‌ای ندارد. من حتی ایمیل هم به تیم‌های خارجی فرستادم، اما جوابی دریافت نکردم.

دباغی: لژیونر کردن بانوان نفعی برای ایجنت‌ها ندارد

مربیان بزرگ خارجی می‌گویند ایران دختران مستعدی در فوتبال دارد

او تصریح کرد: زمانی که برای بازی‌های بین المللی با تیم ملی به کشور‌های مختلف اعزام می‌شویم، مربیان بزرگ خارجی برای تماشای بازی‌های ما می‌آیند. آن‌ها اعتقاد دارند اگر در کشور ما فوتبال بانوان روش صحیح آموزش را به طور جدی دنبال کند می‌تواند از خیلی کشور‌های آسیایی پیشی بگیرد و حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، چون دختران ایرانی بااستعداد هستند.

دباغی: لژیونر کردن بانوان نفعی برای ایجنت‌ها ندارد

بیشتر بازیکنان ملی پوش پیشرفت کرده‌اند

دباغی افزود: اردو‌های متعدد و مداومی که در سال گذشته برای ملی پوشان برگزار می‌شد باعث شد که اکثر بازیکنان ما پیشرفت کنند و حتی مربیان ما هم دنبال فوتبال واقعی در لیگ داخلی باشند. به غیر از تیم بم که تعداد زیادی ملی پوش داشت سایر تیم‌های لیگ برتر ۲ یا سه بازیکن در تیم ملی داشتند و وقتی ما به تیم هایمان در لیگ بازگشتیم تجربیات مسابقات خارجی را به بازیکنان داخلی انتقال دادیم.

لیگ در نیم فصل اول پویایی کیفیت داشت

دباغی در ادامه گفت: لیگ در نیم فصل اول پویایی بالایی داشت و در نیم فصل دوم هم یکسری تیم‌های پایین جدول به خودشان آمدند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند. آرام آرام شیوه‌های درست یک بازی فوتبال واقعی در بانوان جا می‌افتد.

آینده درخشان در گرو توجه است

بازیکن تیم سپاهان اصفهان گفت: پیشرفت کیفیت و نتیجه گیری در فوتبال بانوان نیاز به سرمایه گذاری و تلاش دارد. اگر اهمیت و توجه لازم باشد آینده‌ای درخشان هم پدیدار می‌شود. ما در هر تیم، دختران نوجوان و جوانی داریم که در حال حاضر کنار بزرگسالان بازی می‌کنند، من خودم هم در ۱۶ سالگی با بازیکنانی در لیگ بازی می‌کردم که پنج سال از من بزرگ‌تر بودند. هر چند از آن‌ها تجربیات زیادی کسب کردم، اما گاهی اعتماد به نفس من هم در کنار بزرگتر‌ها از دست می‌رفت. ما اهالی فوتبال بانوان خیلی خوشحال می‌شویم اگر فدراسیون برنامه مدونی برای فوتبال پایه تنظیم کند.


بیشتر بخوانید:

قنبری: موقعیت مناسب لژیونر شدن پیش بیاید می‌روم

شهبازی: در نیمه اول بازی دربی، بازیکنانم پر استرس بودند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار