سرپرست تیم فوتسال سن ایچ ساوه درباره شرایط این تیم گفت: اکثر بازیکنان فصل قبل خود را حفظ کرده ایم، به امید خدا تا چند روز آینده با ۲ بازیکن جدید دیگر قرارداد امضا می‌کنیم.

چوپانی: 90 درصد تیم فصل قبل را حفظ کرده ایم/ باقری نباشد تیم به مشکل می خوردداوود چوپانیسرپرست تیم فوتسال سن ایچ ساوه در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت این تیم قبل از شروع مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: روز دوشنبه برای برپایی یک اردوی یک هفته ای به شمال کشور سفر خواهیم کرد تا خود را آماده حضور در مسابقات لیگ برتر کنیم.

وی درباره بازیکنان جذب شده این تیم گفت: تاکنون تیم ما بانادر حنیفی، سید حسین حسینی و طاها نعمتیان قرارداد امضا کرده است و در حال حاضر با ۲ نفر دیگر هم در حال مذاکره هستیم و در صورت توافق با آن ها نیز قرارداد  امضا خواهیم کرد.

سرپرست تیم فوتسال سن ایچ ساوه درباره شرایط این باشگاه افزود: باشگاه سن ایچ ساوه از لحاظ سخت افزاری و تمرین مشکلی ندارد و خود باشگاه سعی کرده است که تمام این مشکلات را رفع کند.

وی ادامه داد: اما تنها چیزی که این باشگاه را اذیت می کند مشکلات مالی است درست است که اسم باشگاه سن ایچ بزرگ است اما از لحاظ مالی این باشگاه مشکل دارد.

چوپانی سرپرست تیم فوتسال سن ایچ ساوه در ادامه درباره شرایط لیگ برتر در فصل گذشته و هم چنین پلی آف کردن بازی ها افزود: شرایط لیگ برتر در فصل گذشته خوب بود و امسال هم قطعا بهتر خواهد شد، زیرا تیم ها از همین حالا تمرینات خود را آغاز کرده اند.

وی درباره پلی آف کردن بازی ها گفت: پلی آف کردن لیگ هم دارای حُسن بود و هم معایبی داشت. خوبی پلی آف کردن لیگ این بود که در آن احتمال به وجود آمدن تبانی وجود نداشت و تیم ها تا آخرین لحظه برای به دست آوردن مقام و جایگاه مناسب در حال مبارزه بودند.

وی افزود: اما معایبی که داشت این بود که شرایط را برای آن دسته از تیم هایی که مشکل مالی داشتند سخت می کرد. مثلا تیم ما برای یک بازی رفت و برگشت کلی هزینه کرد که این شرایط را برای باشگاه ها سخت می کند.

سرپرست تیم فوتسال سن ایچ ساوه در پایان صحبت هایش درباره حمایت های مدیرعامل از این تیم گفت: اگر باقری نباشد تیمی به نام سن ایچ هم وجود نخواهد داشت. باقری برای تیم بسیار زحمت می کشد و به نوعی تمام مشکلات بر دوش باقری است و اگر ایشان نباشد تیم سن ایچ هم نیست.


بیشتر بخوانید

قلی زاده: تاکنون هیچ کمکی به ما نشده است 

تیم فوتسال سن ایچ ساوه قرارداد ۲ بازیکن خود را تمدید کرد

نتایج مرحله دوم پلی آف لیگ فوتسال/ محمد سیمای قم صعود کرد، سن ایچ کامبک زد


انتهای پیام/

صحبت های داوود چوپانی سرپرست تیم فوتسال سن ایچ ساوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار