معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: قبض‌های برق از مهر الکترونیکی می‌شود و به تلفن همراه مشترکان فرستاده خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامعلی رخشانی مهر پیش ازظهر امروز در آیین تکریم و معرفی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، فراهم شدن زمینه ارتباط مشترکان از طریق فضای مجازی را از برنامه‌های مهم شرکت توانیر دانست و افزود: در همین راستا تا دو ماه آینده اطلاعات مورد نیاز مشترکان جمع آوری می‌شود و طبق برنامه‌ قبوض کاغذی برق از مهر حذف و قبض به تلفن همراه مشترکان فرستاده می‌شود.

قبض برق الکترونیکی می‌شود

وی بیان کرد: با اجرا شدن حذف قبض کاغذی، یک سوم نیرو‌های شرکت توزیع نیروی برق در بخش قرائت و توزی، تعدیل و در بخش‌های دیگر شرکت به‌کارگیری می‌شوند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر همچنین ادامه داد: برآورد اوج مصرف برق در کشور ۶ هزار مگاوات است که پنج هزار مگاوات آن برای ۲۰۰ ساعتی است که مصرف برق افزایش می‎یابد.

رخشانی مهر یادآور شد: برای تامین برق مورد نیاز در زمان اوج مصرف، پنج میلیارد دلار سرمایه‎گذاری باید صورت گیرد که مقرون به صرفه نیست.

وی با اشاره به اینکه روش فروش برق در زمان اوج مصرف در دنیا به سمت مدیریت مصرف معطوف شده است، عنوان کرد: آنچه در دستور کار قرار دارد تا دو سال آینده به سبب میزان بالای اوج مصرف، فروش برق در زمان اوج مصرف متوقف و به سمت مدیریت مصرف انرژی سوق داده می‌شود.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر همچنین فعالیت استان بوشهر در بخش اتوماسیون را از میانگین کشوری پایین‌تر عنوان و بر گسترش فعالیت‌ها در این حوزه تاکید کرد.

در این مراسم از امرالله پاراد و نادر تمیمی مدیرعامل پیشین و سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر قدردانی و اردشیر مذکوری به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر معرفی شد.

قبض برق الکترونیکی می‌شود

امرالله پاراد مدیرعامل پیشین شرکت توزیع برق که از اردیبهشت ۹۳ این سمت را داشت، آبان پارسال از سمت خود کنار رفت و نادر تمیمی به سرپرستی شرکت توزیع برق استان بوشهر منصوب شد.

انتهای پیام/ک

معرفی مدیرعامل شرکت توزیع برق بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.