رئیس دانشگاه سمنان گفت: نخستین محقق دوره پسادکترای دانشگاه سمنان در رشته مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی پذیرش و مشغول فعالیت در این دانشگاه شد.

پذیرش نخستین محقق دوره پسادکتری در دانشگاه سمنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مسعود نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان گفت: محمد همت اسفه دانش آموخته مهندسی مکانیک با گرایش تبدیل انرژی، به عنوان نخستین محقق پسادکترای پذیرفته شده در دانشگاه سمنان و سیف الله سعدالدین استاد دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه هم استاد پذیرنده این محقق است.

وی افزود: محقق پسادکتری پذیرش شده و استاد پذیرنده وی، در ۲ سال متوالی موفق شدند در فهرست یک درصد دانشمندان برتر جهان بر اساس شاخص‌های اساسی علم ISI – ESI در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ معرفی شوند.

وی تصریح کرد: نخستین دوره پسادکتری در دانشگاه سمنان با توجه به سوابق پژوهشی محقق و استاد در زمینه تخصصی نانو سیالات انجام می‌شود.

مدت زمان دوره‌های پسادکتری در این دانشگاه یک سال بوده و در صورت موفقیت آمیز بودن فعالیت‌های متقاضی و موافقت استاد راهنما، گروه و دانشکده مربوطه قابل تمدید برای یک سال دیگر خواهد بود.

انتهای پیام / گ

جزئیات پذیرش نخستین محقق دوره پسادکتری در دانشگاه سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار