نخستین جشنواره دوچرخه سواری ویژه دختران و پسران ۱۱ تا ۱۶ سال مورخ ۲ و ۳ خرداد ماه در محل پایگاه قهرمانی واقع در استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمود روشنی مدیر پایگاه قهرمانی و مرکز استعدادیابی استان کرمانشاه، از برگزاری جشنواره بزرگ استعداد یابی ویژه پسران و دختران در رشته دوچرخه سواری خبر داد وگفت : با توجه به سیاست‌های جاری وزارت ورزش و جوانان، و برگزاری المپیاد استعداد‌های برتر کشور، در رشته‌های مختلف ورزشی و در راستای اجرای طرح استعدادیابی در سراسر کشور هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه جشنواره بزرگ استعداد یابی را برگزار نمود.

وی گفت : در این جشنواره با توجه به دارا بودن پتانسیل بالا در سطح استان و بر اساس اجرای شدن تقویم ورزشی توانستیم استعدا‌های خوبی را پیدا کنیم و در تلاش هستیم نفرات برتر را به اردوی آمادگی جهت برگزاری مسابقات استعداد‌های برتر کشور که در مرداد ماه در اصفهان برگزار خواهد شد. دعوت کنیم.

این مسئول در ادامه بیان داشت: این دوره از استعدادیابی، دختر و پسر رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال و به صورت رایگان با هزینه هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه برگزار شد که استقبال خوبی را با حضور خانواد‌ها شاهد بودیم.

روشنی بیان کرد: نفرات که طی فعالیت این دو روز بعد از اعلام نظر از سوی کمیته فنی آقایان افشین قبادی و حسین محمدی انتخاب شوند، به اردوی آمادگی دعوت خواهند شد.

محل اردوی دختران در مجموعه کوثر و پسران در مجموعه ۱۵۰۰۰ هزار نفری ۱۵ خرداد برگزار خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری المپیاد استعداد‌های برتر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.