گرانی زمین هم به ترامپ ربط دارد؟/در خصوص صنایع دفاعی کشور جای مذاکره نیست/فتح خرمشهر نصرت‌ الهی بودامام جمعه موقت سمنان گفت: خانه ملت در قبال گرانی‌های اخیر بی‌تفاوت نباشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام  غلامحسین مهدوی‌نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان ضمن انتقاد از گرانی برخی کالاهای داخلی و زمین که ارتباطی با اعمال سیاست دشمنان در ایجاد تنگنای اقتصادی ندارد، گفت: مسأله گران شدن زمین باید توسط مجلس پیگیری شود؛ مگر زمین را هم ترامپ وارد می‌کند که گرانی آن مسأله‌ساز شده است؟

وی افزود: مجلس نقش خطیری در کاهش بسیاری از مشکلات اقتصادی دارد؛ چراکه این نهاد وظیفه وضع قوانین و نظارت بر اجرای آن را عهده‌دار بوده و امام راحل نیز فرمودند «مجلس در رأس امور است».

حجت الاسلام مهدوی‌نژاد ضمن توصیه به مجلس‌نشینان برای نظارت بر اجرای درست قوانین، به برخی جابجایی‌ها که مجلس باید روی آن تمرکز داشته باشد، اشاره و اظهار کرد: اینکه مسؤولی به خاطر خطایی یا اشتباهی از سمتی عزل شد، نباید به استان دیگری با یک سمت بالاتر منتقل شود و این مسأله پذیرفتنی نیست.

وی تأکید کرد: مجلسیان به‌عنوان نمایندگان مردم و نهادی که به فرموده امام راحل در رأس امور است، باید نسبت به گرانی‌ها، اختلاس و رشوه حساسیت بیشتری داشته باشد تا مردم کمتر دچار مشکل شوند.

امام جمعه موقت سمنان ضمن گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر، این آزادی را معجزه الهی عنوان کرد و افزود: زمانی همه دنیا علیه کشور ما که به نام خدا حکومت تشکیل داده بود، بسیج شدند تا حکومت نوپای ما را از پای درآورند؛ در حالی که با شکست مواجه شدند و این امر چیزی جز توجه و نگاه خداوند متعال نیست.

حجت الاسلام مهدوی نژاد با بیان اینکه امروز دشمن در جبهه‌های مختلف اقتصادی، فضای مجازی و اطلاع‌رسانی شکل آرایش جنگی به خود گرفته و مقابل جمهوری اسلامی ایستاده است، ادامه داد: به فرموده رهبری، جنگ امروز جنگ اراده‌ها بوده و پیروز میدان کسی است که اراده‌اش قوی‌تر است.

وی به هزینه‌های نبود موشک در دوران دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس به خاطر نداشتن این قدرت نظامی، متحمل هزینه‌های مالی و جانی زیادی شدیم و دنیا هم کاری جز حمایت از دشمنانمان نکرد.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: اگر آن روز موشک می‌داشتیم و همان ابتدا جواب دندان‌شکن به صدام می‌دادیم، این همه جنایت از او سر نمی‌زد و اکنون نیز جلوی هویدا شدن صدام دیگر را خواهیم گرفت.

وی درپایان توجه به فقرا و مستمندان را مهم دانست و گفت: وضع اقتصادی مردم خوب نیست؛ برخی گرفتار هستند و مشکلاتی دارند و شاید سفره افطاری و سحری معمولی هم نداشته باشند و از این‌رو باید به آنان توجه شود.

انتهای پیام / گ

نماز جمعه این هفته سمنان برگزار شد

 

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار