سامسونگ به زودی Galaxy A10e را روانه بازار می‌کند

گذشتن Galaxy A10e از مرحله دریافت گواهینامه FCC، عرضه قریب‌الوقوع این گوشی را خبر می‌دهد.

سامسونگ به زودی Galaxy A10e را روانه بازار می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی جدید میان رده سامسونگ، Galaxy A10e ماه گذشته موفق شد گواهینامه Wi-Fi خود را دریافت کند و به تازگی گواهینامه FCC خود را با شماره مدل SM-A102U دریافت کرده است. لیستی که FCC در اختیار کاربران فضای مجازی قرار داده، هیچ مشخصاتی از سخت‌افزار این گوشی را لو نمی‌دهد اما در این گواهینامه مشخص شده است که رونمایی و عرضه آن خیلی نزدیک است.

این گوشی جدید قرار است مدلی ارزان‌تر از مدل اصلی خود یعنی Galaxy A10 باشد در نتیجه می‌توان انتظار داشت که Galaxy A10e با یک پردازنده به نسبت کم‌قدرت‌تر، نمایشگری کوچکتر و یک باتری با حجم کمتر تولید و عرضه شود.


بیشتر بخوانید: بروزرسانی جدید گلکسی S10 عکس‌برداری در شب را بهبود می‌بخشد


پیش از این، سامسونگ گوشی Galaxy A10 مدل امسال خود را ارائه داده است. این گوشی با پردازنده Exynos 7884 کار می‌کند که با یک حافظه رم 2 گیگابایتی همراه شده است. Galaxy A10 دارای یک نمایشگر ۶.۲ اینچی با وضوح تصویر +HD است. گوشی میان‌رده سامسونگ دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی خود است و دوربین سلفی آن هم ۵ مگاپیکسل قدرت دارد. سامسونگ برای این گوشی حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی را در نظر گرفته است و قدرت کل گوشی از طریق باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن تأمین می‌شود. Galaxy A10 همچنین دارای جک ۳.۵ میلیمتری هدفون است.

سامسونگ به زودی Galaxy A10e را روانه بازار می‌کند

پیش از این، بو رفته بود که پردازنده Galaxy A10e از نسخه اصلی آن پایین‌تر خواهد بود ولی سیستم عامل پیش‌فرض آن اندروید پای است. با توجه به این که Galaxy A10 حدود ۱۲۰ دلار قیمت داشت، پیش‌بینی می‌شود نسخه ارزان‌تر آن ۱۰۰ دلار قیمت داشته باشد.

گفتنی است، گلکسی سامسونگ پرفروش‌ترین سری تلفن همراه در جهان است که پس از آن سری اپل آیفون رده دوم را در اختیار دارد.

انتهای پیام/

Galaxy A10e گواهینامه FCC دریافت کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.