ماجرای شعرخوانی خارج از برنامه هادی فردوسی شاعر اهل روستای کت‌گنبد سروستان استان فارس در دیدار اخیر شاعران با رهبر انقلاب را مشاهده می‌کنید.

ماجرای شعرخوانی خارج از برنامه جوان روستایی در دیدار شاعران با رهبر انقلاببه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در شب میلاد مسعود امام حسن مجتبی (ع) جمعی از اهالی فرهنگ، شعر و ادب فارسی و همچنین چهره‌های ادبی غیرایرانی در فضایی صمیمی و معنوی با حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای دیدار کردند. در این دیدار ۲۹ تن از شاعران جوان و پیشکسوت، اشعار خود را در حضور رهبر انقلاب اسلامی قرائت کردند.

اتفاق جالب توجه این مراسم، شعرخوانی خارج از برنامه جوان روستایی است که از اولین دیدارش با رهبر معظم انقلاب در سال ۸۵ دیگر فرصت شعرخوانی به او داده نشده بود.

هادی فردوسی شاعر اهل روستای کت‌گنبد سروستان استان فارس جلو آمد، چندتا از کتاب‌هایش را به آقا داد و بعد از توضیحاتی درباره کتاب‌ها گفت: «من ۱۳ سال پیش خدمتتان شعر خواندم؛ پدرم گفت سلامم را به آقا برسانید و این مطلب را برای شما نوشتند. البته پدرم سواد ندارد و این یادداشت را به درخواست او نوشتم.»

آقا نگاهی به یادداشت کردند و گفتند: «خیلی خب حالا امشب باید یه کار بکنیم که ایشون بشنوه.»

هادی فردوسی سال ۸۵ در ۱۹ سالگی در همین دیدار چند رباعی خوانده بود که تحسین همه را برانگیخته بود؛ اما از آن سال تا حالا دیگر نوبت شعرخوانی به او نرسیده بود.

رهبر انقلاب در جلسه شب شعر امسال بعد از تمام شدن شعرخوانی‌ها سراغ این شاعر روستازاده را گرفتند تا هم رباعی‌اش را بشنوند و هم دل پدری شاد شود.

ماجرای شعرخوانی خارج از برنامه جوان روستایی در دیدار اخیر شاعران با رهبر انقلاب

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.