رئيس بنياد شهید اراک از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای سوم خرداد در دانشگاه اراک خبر داد.

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای سوم خرداد در دانشگاه اراکبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مصطفی دادوند، رئيس بنياد شهید اراک ضمن تبریک فرارسیدن سوم خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای سوم خرداد در دانشگاه اراک خبر داد و افزود: آزادسازی خرمشهر با‌ تكيه بر علم و ايمان نيروهای داخلی، از نقاط عطف تاريخ معاصر ايران به شمار می ‌رود و امام خمينی(ره) در اين رابطه تصريح داشتند:«خرمشهر را خدا آزاد كرد.» به هر حال سپاه، ارتش و بسیج از اين ميدان، پيروزمندانه خارج شدند.

مصطفی دادوند با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد یکی از روزهای تاریخی و ماندنی در هشت سال دفاع مقدس و نمایش کامل رشادت و دلاوری رزمندگان و وحدت ملی است.

رئیس بنیاد شهید اراک تصریح کرد: در این عملیات سردارانی همچون شهید رحیم آنجفی و ناصر بختیاری نقش بسیار موثری ایفا کردند و سردار شهید نیازعلی طالبی نیز از فرماندهان گردان جانبازان روح ‌الله بود که به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است، مراسم بزرگداشت شهدای سوم خرداد روز یکشنبه پنجم خرداد ۹۸ از ساعت ۱۱ الی ۱۳ با  سخنرانی حسن شمشادی در مسجد دانشگاه اراک واقع در سردشت جنب قبور شهدای گمنام به همت دانشگاه و بنیاد شهید برگزار می گردد.

انتهای پیام/ت

سوم خرداد نمایش کامل رشادت و دلاوری رزمندگان و وحدت ملی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار