بازی Metro Exodus موفق‌ترین عنوان THQ Nordic شد

عنوان Metro Exodus توانست بالاترین میزان فروش شرکت نوردیک را، در هفته‌های اول داشته باشد.

بازی Metro Exodus موفق‌ترین عنوان THQ Nordic شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی گزارش مالی سال سپری شده شرکت تی اچ کیو نوردیک منتشر شد که در این گزارش اعلام شده بود عنوان Metro Exodus  توانسته است موفق‌ترین شروع را هنگام انتشار و پس از آن داشته باشد. شرکت دیپ سیلر که مسئولیت انتشار بازی مذکور را بر عهده داشته است اعلام کرد، این عنوان از ابتدای انتشار توانست بسیار خوب عمل کند و بالاتر از انتظار ما موفق بود و عنوان Metro Exodus  در مرحله انتشار به موفق‌ترین عنوان این شرکت تبدیل شد.

به گفته ناشر این عنوان، Metro Exodus توانست در همان روز‌های نسخت پس از انتشارش فروش بسیار خوبی کند و تمام هزینه ساختش را به شرکت بازگرداند که این اتفاق تنها در مدت ۶ هفته پس از انتشار افتاد. این خبر به معنای محبوب بودن و داشتن سابقه‌ی خوب عنوان Metro Exodus است و همین دلیل باعث شده تا گیمر‌ها با عرضه شدن آن، برای خرید هجوم آورند.

بازی Metro Exodus موفق‌ترین عنوان THQ Nordic شد

در این گزارش مالی موضوع دیگری نیز اعلام شد که خبر از ساخت نسخه‌ی بعدی بازی Metro می‌داد. شرکت THQ اعلام کرد برنامه‌های خاص و بیشتری برای عنوان Metro داریم که استودیو 4A Games باید آن‌ها اجرا کند. اما این استودیو فعلا در حال ساخت یک عنوان سطح بالاست که نه معرفی شده و نه اطلاعاتی از آن منتشر شده است. علاوه بر این امکان دارد این بازی در حال ساخت نسخه بعدی سری مترو و یا عنوانی کاملا مجزا و جدید باشد. همچنین این احتمال نیز وجود دارد که استودیو 4A Games  در حال آماده سازی یک بسته الحاقی برای نسخه جدید منتشر شده از سری مترو باشند.  اما همین خبر ناقص و مبهم بسیاری از گیمرها را خوشحال کرده است چرا که این اسودیو معمولا دست به ساخت عناوینی می‌زند که مثل بمب در جهان صدا می‌کنند.


بیشتر بخوانید: بازی God of War ده میلیون نسخه فروش کرد 


به احتمال زیاد ساخت این عنوان جدید یا بسته الحاقی مدت زیادی به طول انجامد و تا زمان انتشار هرگونه اطلاعاتی از این ساخته جدید باید صبر کرد.

انتهای پیام/

برترین بازی شرکت THQ مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار