مالک قطری باشگاه پاری سن ژرمن از سوی نهاد قضایی فرانسه به فساد مالی متهم شد.

مالک باشگاه پاری سن ژرمن به فساد مالی متهم شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر الخلیفی مالک قطری باشگاه پاری سن ژرمن که سابقه اتهام تخلفات مالی را داشته، این بار از سوی نهاد قضایی فرانسه به فساد مالی متهم شده است.

براساس اعلام یک مقام رسمی قضای فرانسه ناصرالخلیفی یکی از قدرتمندترین افراد در ورزش در رابطه با فرآیند کسب میزبانی رقابت‌های جهانی دوومیدانی ۲۰۱۹ دوحه، به فساد مالی متهم شده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، این مقام رسمی که نخواست نامش فاش شود می‌گوید اواسط ماه مه اتهام "فساد فعال" علیه الخلیفی ثبت شده است.

الخلیفی همچنین مدیر اجرایی پاری سن ژرمن، باشگاه لیگ ۱ متعلق به سرمایه گذاری‌های ورزشی قطر (QSI)، صندوق ثروت ملی کشور قطر و همچنین رئیس شبکه تلویزیونی beIN Sports است که دفتر مرکزی آن در دوحه قرار دارد.

او اخیرا توسط انجمن باشگاه‌های اروپا به عنوان نماینده باشگاه‌ها در کمیته اجرایی یوفا انتخاب شده است. اما در ماه مارس گزارش شده است که او به اتهام"فساد" و "پولشویی شدید" در رابطه با پیشنهاد دوحه برای میزبانی مسابقات جهانی دوومیدانی، از دفتر دادستان مالی فرانسه تحت نظر بوده است.

روزنامه فرانسوی لوموند گزارش داد که سوء ظن اصلی بازرسان به ۲ انتقال بانکی است.

این پول بین ۱۳ اکتبر تا ۷ نوامبر سال ۲۰۱۱ به مبلغ ۳.۵ میلیون دلار به شرکت پامودیز اسپورت واقع در سنگال، که متعلق به پاپا ماساتا دیاک، پسر لامین دیاک، رئیس پیشین فدراسیون جهانی دوومیدانی، منتقل شده است.

۲ سال قبل نیز الخلیفی از سوی دادستانی سوئیس در رابطه با کسب حق پخش بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ و ۲۰۳۰ در کشور‌های مختلف توسط شبکه Bein Sport متهم به پرداخت رشوه شده بود.

انتهای پیام/

الخلیفی بازهم متهم به پرداخت رشوه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار