نشست مشترک مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با مدیرکل زندان‌ها در راستای ارتقاء خدمات حمایتی به مددجویان بهزیستی و خانواده‌های نیازمند زندانیان در محل اداره کل زندان‌های استان برگزار شد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این نشست در سخنانی فعالیت‌های زندان‌های استان به ویژه در حوزه اشتغال و حرفه آموزی را بسیار خوب توصیف و استفاده از تجارب و ظرفیت‌های مجموعه زندان‌ها را عامل موثری بر ارائه خدمات مطلوب به مددجویان بهزیستی دانست.

وی همچنین برنامه‌های حمایتی زندان‌های استان را هم موثر ارزیابی و با همراهی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان پس از بازدید از کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی و مجموعه فرهنگی، آموزشی زندان مرکزی کرمانشاه از زحمات دست اندرکاران قدردانی کرد.

منصور بیگلری مدیرکل زندان‌های کرمانشاه نیز در این نشست ضرروت کاهش وقوع جرم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقشار محروم را تبیین و افزود : بخش مهمی از فعالیت‌های حمایتی که در زندان‌های استان صورت می‌گیرد مرتبط با برنامه‌های اداره کل بهزیستی و در راستای کاهش معضلات زندانیان وخانواده‌های نیازمند آنان است.

وی با بیان مطلب فوق افزود: ایجاد هماهنگی و توسعه بیش از پیش تعاملات بین دستگاه‌های متولی امور آسیب دیدگان اجتماعی بر تحقق اهداف مشترک و ارتقاء و بهبود خدمات موثر است .

 

 

انتهای پیام/د

ارتقاء خدمات حمایتی به مددجویان بهزیستی و خانواده‌های نیازمند زندانیان

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.