گوشی ردمی K20 با نسل هفتم حسگر اثر انگشت رونمایی می‌شود +تصاویر

تنها چند روز پیش از رونمایی رسمی گوشی جدید ردمی به نام Redmi K20 این شرکت اطلاعات دیگری از آن منتشر کرد.

گوشی ردمی K20 با نسل هفتم حسگر اثر انگشت رونمایی می‌شود +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ردمی، شرکت زیرمجموعه شیائومی، در حال آماده سازی خود برای رونمایی از گوشی جدید خود با نام Redmi K20 در تاریخ ۲۸ مه است. اکنون که ما بسیار به این مراسم نزدیک هستیم ردمی یکی دیگر از نکات کلیدی فروش خود را فاش کرد.

ردمی پیشتر تائید کرده بود که گوشی K20 با یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط فیلم ۹۶۰ فریم بر ثانیه و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری وارد بازار می‌شود. امروز این شرکت یک قابلیت دیگر را نیز به فهرست خود اضافه کرد. ردمی اعلام کرد که گوشی K20 دارای هفتمین نسل حسگر اثر انگشت اپتیکال درون صفحه نمایش است.


بیشتر بخوانید: گوشی ردمی نوت ۷ در انگلیس عرضه می‌شود


ردمی می‌گوید که این اسکنر اثر انگشت به یک لنز 3P مجهز شده و دارای پیکسل‌های فوق‌العاده بزرگ ۷.۲μm است. این حسگر قوی دارای ۱۰۰ درصد حساسیت نسبت به عکس و ۳۰ درصد دقت بیشتر نسبت به اسکنر نسل پیشین خود است. این‌ها همه پیشرفت‌هایی نیستند که در این نسل از حسگر اثر انگشت دیده می‌شود. ردمی ادعا می‌کند منطقه اسکن اثر انگشت در صفحه نمایش گوشی جدید آن نیز افزایش ۱۵ درصد یافته است.

گوشی ردمی K20 با نسل هفتم حسگر اثر انگشت رونمایی می‌شود +تصاویر

درضمن اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش در Redmi K20 با فناوری شتاب DSP همراه است که سرعت بازشدن آن را ۱۰ درصد نسبت به نسل قبلی افزایش می‌دهد. این در حالی است که سرعت تشخیص اثرانگشت در این مدل ۳۰ درصد تحت نور مستقیم و دمای پایین افزایش یافته است.

گوشی ردمی K20 با نسل هفتم حسگر اثر انگشت رونمایی می‌شود +تصاویر

تصویر منتشر شده به وسیله ردمی یک گوشی هوشمند را نشان می‌دهد که درون صفحه نمایش خود هیچ ناچی ندارد؛ به نظر می‌رسد این تصویر K20 است. تصویری که به تازگی منتشر شده با اطلاعاتی که پیشتر فاش شده بود به ما می‌گویند دوربین سلفی این دستگاه احتمالا ۲۰ مگاپیکسل کیفیت خواهد داشت و این دوربین از بالای گوشی با مکانیزم کشویی خارج می‌شود. به همین دلیل است که صفحه نمایش K20 هیچ ناچی بر روی خود ندارد.

به گفته این شرکت، Redmi K20 و K20 Pro گواهی 3C را دریافت کرده‌اند. نسخه K20 معمولی از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند و این در حالی است که نسخه Pro آن با سرعت ۲۷ وات شارژ می‌شود.

انتهای پیام/

ردمی یکی دیگر از قابلیت‌های گوشی جدید خود را فاش کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار