کانال سیزده تلویزیون اسرائیل در گزارشی از هشدار ژنرال‌های رژیم صهیونیستی در خصوص توانایی اندک این رژیم در صورت وقوع جنگ با لبنان خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، کانال سیزده تلویزیون اسرائیل در گزارشی اعلام کرد در حالی ارتش  رژیم صهیونیستی خود را برای سومین جنگ احتمالی با لبنان آماده می‌کند که ژنرال‌های ارتش در خصوص ضعف توانایی‌های زمینی این رژیم هشدار می‌دهند.

این شبکه سپس به نقل از خبرنگار نظامی خود گفت: در صورتیکه ارتش اسرائیل هم‌اکنون وارد جنگ با لبنان شود، باید خود را برای مقابله با قدرت نظامی که حزب‌الله دارد و چندین برابر آنچه که در سال ۲۰۰۶ (خلال جنگ ۳۳ روزه) شده، آماده کند. این در حالی است که ارتش اسرائیل درس‌های فراوانی را از جنگ نخست خود (در سال ۱۹۸۲) و جنگ دوم خود (در سال ۲۰۰۶) گرفته است.

این شبکه عبری زبان در ادامه به نقل از ژنرال «یتسحاق بریک» رئیس‌ سابق بخش رسیدگی به شکایات ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: نیرو‌های نظامی نمی‌توانند وارد یک جنگ زمینی واقعی شوند. آن‌ها آمادگی کامل برای این جنگ را ندارند و چه بسا این عدم آمادگی در زمینه دکترین جنگ اسرائیل و نیروی بازدارندگی است که در حال فرسایش است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار