برنامه «از آسمان» این هفته زندگی شهید حمزه حاجی زاده را به تصویر می کشد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر خورشیدی فرد تهیه کننده و کارگردان مجموعۀ تلویزیونی «از آسمان» که این هفته با سفر به شهرستان آمل گوشه‌هایی از زندگی شهید ناجا حمزه حاجی زاده را به تصویر کشیده اند، در این باره گفت: حمزه جوان ورزشکار تحصیل کرده و مومن آملی علاقه بسیاری به عضویت در نیروی انتظامی و خدمت به میهن داشت و با تلاش به خواسته اش رسید و لباس این نهاد ارزشی را پوشیدحمزه دریابان جوان و خوش آتیۀ مرزبانی نیروی انتظامی در آب‌های دریای عمان شهید شد.

وی ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: این جوان رشید در روز سوم خرداد ۹۳ به شهادت رسید و ما در روز سوم خرداد ۹۸ رأس ساعت ۱۶ شاهد پخش روایت از آسمانی ایشان خواهیم بود.

خورشیدی فرد گفت: «از آسمان» تلاش می‌کند تا جلوه‌های مختلف ایثار و شهادت را به تصویر بکشد؛ از شهدای دفاع مقدس گرفته تا امنیت و دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و إن شاء الله در آیندۀ نزدیک شهدای جهان اسلام.

گفتنی است که در تولید این روایت آقایان سعید سلیمانی (تصویر و تدوین)، مرتضی اعطاسی (دستیار)، نادر گهرسودی (گوینده)، عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی) و حمید بناء (نویسنده) مشارکت داشته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار