استاندار خراسان رضوی گفت: مسیر فعلی مشهد به چناران پرترافیک بوده و اجرای این پروژه از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

اجرای پروژه آزاد راه مشهد- چناران سرعت می‌گیردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در جلسه بررسی و رفع موانع پیش روی اجرای پروژه آزادراه مشهد-چناران بر لزوم تسریع در اجرای پروژه آزادراه مشهد-چناران تاکید کرد و گفت: مسیر فعلی مشهد به چناران پرترافیک بوده و اجرای این پروژه از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با برگزاری جلسه ای، زمینه رفع مشکلات پیش روی پروژه آزادراه مشهد-چناران را برطرف خواهد کرد.

حسین میرشفیع معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌و‌نقل کشور نیز در این جلسه گفت: در روند ساخت آزادراه مشهد-چناران دغدغه‌هایی وجود دارد که یکی از آن‌ها تملک اراضی معارض در مسیر پروژه است و باید با هماهنگی بین بخشی، زمینه رفع اختلافات حقوقی با اشخاص و ارگان‌ها فراهم شود.

وی ادامه داد: در مسیر ۵۳ کیلومتری آزادراه مشهد-چناران پلاک‌های متعددی مربوط به اشخاص و برخی نهاد‌ها مانند اوقاف و امور خیریه، آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد به صورت معارض وجود دارد که باید تملک شوند.
 
انتهای پیام// ز.م
 

تسریع در روند اجرای پروژه آزاد راه مشهد- چناران

 
برچسب ها: استانداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.