معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد گفت: ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در استان آذربایجان غربی و شهرستان مهاباد نتیجه تلاش و پیگیری‌های رئیس دانشگاه و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در طول چند سال اخیر بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، شجاعی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد گفت: افتتاح خانه‌های بهداشت، مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه‌های سلامت و در سایر حوزه‌های درمانی از جمله کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی، اورژانس، بلوک زایمان، مرکز تشخیص بیماران سرطانی می‌باشد، هم اکنون یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی ارتقا شاخص‌های بهداشتی است.

وی افزود: شهرستان مهاباد از پتاسیل خاص و ویژه‌ای برخوردار است و بعنوان بلوک درمانی جنوب استان توجه بیشتری از طرف دانشگاه علوم پزشکی ارومیه را می‌طلبد ، محمود زاده نماینده مردم مهاباد در زمینه پیگیری احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی و اخذ مجوز بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی و واگذاری به پیمانکار جهت اسکلت بندی بسیار به ما کمک کرده اند.

وی اضافه کرد: شهرستان مهاباد در جریان چند سال آینده با روند رو به رشد در حوزه درمان و بهداشت شاهد رشد و شکوفایی زیادی خواهد بود، در بحث توریسم درمانی بیماران زیادی از کشور عراق به این شهرستان مراجعه می‌کنند و مهاباد از این حیث دارای ظرفیت ویژه‌ای می‌باشد. فضای فیزیکی دانشکده پرستاری جزو یکی از فضا‌های نمونه آموزشی در سطح استان به شمار می‌رود با توجه به اخذ مجوز دانشکده پرستاری و پذیرش دانشجو انتظار آینده روشنی برای حوزه آموزشی شهرستان پیش بینی می‌شود.

دکتر شجاعی در پایان اظهار داشت: در سطح شهرستان تعامل خوبی بین ادارات سطح شهرستان وجود دارد که با ایجاد امکانات ابنیه آب، برق، گاز و تلفن در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از دانشکده پرستاری شهرستان مهاباد باشیم.

دکتر موسوی معاون توسعه و تامین منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه اظهار داشت: هدف از این نشست حل مسائل و مشکلات دانشکده پرستاری شهرستان مهاباد با مشارکت و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان بود.

وی افزود: مشکلاتی که دانشکده پرستاری مهاباد داشت یکی بحث مطالبات پیمانکار بود که مقرر شد که بخش عمده‌ای از مطالبات پیمانکار در قالب اوراق مشارکت تسویه گردد و بحث دوم موضوع حامل‌های انرژی بود که این حامل‌ها با مساعدت مسئولین دستگاه‌ها و حمایت شخص فرماندار جهت برقراری حق انشعاب و امکانات ابنیه (آب و فاضلاب، برق، گاز، تلفن) برای این دانشکده سرعت بخشیده شود.

نشست هم اندیشی حل مسائل و مشکلات دانشکده پرستاری با حضور دکتر شجاعی معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد، دکتر موسوی معاون توسعه و تامین منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، مدیر شبکه، مهندس وطنی، روسای ادارات خدمات رسان آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات و مدیر مالی شبکه برگزار شد.

انتهای پیام / س خ

نشست هم اندیشی حل مسائل و مشکلات دانشکده پرستاری در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.