نشست کارگروه کمیته بانوان شهرستان تفرش بر پرهیز از تجمل گرایی وازدواج آسان تاکید شد.

تاکید کمیته بانوان تفرش بر پرهیز از تجمل گرایی وازدواج آسانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، نشست کارگروه کمیته بانوان شهرستان تفرش با حضور اعضاء و ادارات مربوطه تشکیل و در این جلسه بر پرهیز از تجمل گرایی و ازدواج آسان تاکید شد.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر موارد ذیل مورد تصویب و مقرر شدکلیه برنامه‌های سال ۹۸ با اولویت‌های توانمندسازی زنان، کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء نشاط اجتماعی و... توسط دستگاه‌ها صورت پذیرد.

کلیه اعضاء موظف شدند بر اساس دستورالعمل‌ها و مولفه‌های حقوق شهروندی، حوزه زنان و خانواده، حقوق کودکان و جایگاه و نقش زن در تحقق اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلی جمعیت اقدام نمایند.

مقرر شد شبکه بهداشت و درمان با همکاری دانشگاه‌ها نسبت برگزاری جلسات آموزشی در زمینه بهداشت باروری با حضور دانشجویان اقدام نمایندو اجرای مسابقه و اهدای جوایز توسط شبکه بهداشت و درمان صورت پذیرد.

با عنایت به ظرفیت بالای سازمان‌های مردم نهاد مقرر شد جهت اجرای برنامه‌های کمیسیون امور بانوان توسط دستگاه‌ها از ظرفیت آنان استفاده شود.

با توجه به تشکیل اتاق فکر در حوزه بانوان و خانواده وحقوق کودک و. کلیه ادارات موظف شددند تا هفتم خرداد نسبت به معرفی صاحب نظران و فعالین بخش دولتی و غیر دولتی به فرمانداری اقدام نمایند.

فراهانی فرماندار شهرستان تفرش در این نشست با اشاره به تاکیدات ائمه اطهار نسبت به ترویج ساده زیستی بر پرهیز از هرگونه تجمل گرایی در جهت فراهم نمودن ازدواج آسان جوانان تاکید کرد.

فراهانی افزود: کسب مهارت‌های مختلف و توانمندسازی زنان را موجب نشاط و رضایت از زندگی و توجه به مسائل دینی و معنوی در مقوله نشاط را ضروری دانست.

انتهای پیام / ج

مصوبات نشست کارگروه کمیته بانوان شهرستان تفرش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.