کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت:فردوس و باغستان در ۱۲ ساعت گذشته با ۲۳ میلیمتر باران بیشترین مقدار بارش‌ها را ثبت کرده است و فعالیت سامانه بارشی همچنان تا اواخر وقت امشب ادامه دارد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، زارعی، کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با بیان اینکه بر اساس خروجی مدل‌های پیش یابی و تصاویر ماهواره هواشناسی فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امشب ادامه دارد، گفت: در این مدت رگبار و رعدوبرق، گاهی وزش بادشدید لحظه‌ای و در برخی نقاط گردوخاک پیش بینی می‌شود.


وی با بیان اینکه به دلیل رگباری بودن بارش‌ها در این فصل احتمال رواناب در برخی نقاط دور از انتظار نیست، افزود: فردا بعداز ظهر نیز بطور پراکنده در شرق استان رگبار و رعدوبرق قابل پیش بینی است.


بنا به گفته کارشناس هواشناسی استان امروز و امشب روند کاهشی دمای هوا ادامه داشته به طوری که کاهش دما امروز محسوس خواهد بود و فردا تغییرات دما ناچیز می‌باشد، اما از روز جمعه هوا گرمترخواهد شد.


در شبانه روز گذشته سربیشه با حداقل دمای ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین و طبس و دهسلم نهبندان با حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر‌های استان بودند.


تغییرات دمایی مرکز استان دراین مدت بین ۱۶ و ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

 

انتهای پیام/ب


بارش‌های رگباری در خراسان جنوبی

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.