استاندار خراسان جنوبی که بلافاصله پس از وقوع سیل در روستای شیرگ سربیشه، برای بررسی وضعیت مردمانش به این روستا سفر کرد، دستور تأمین نیاز‌های اولیه سیل زدگان شیرگ را به مسئولان داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی با سفر به روستای شیرگ سربیشه از منازل مسکونی مردم بازدید کرد ودستورات لازم را برای برقراری انشعابات آب، برق و گاز منازل سیل زده، به مسئولان داد.

مدیران ستاد بحران استان در حوزه‌های درمان، ارتباطات و آب و برق نیز برای استقرار روستاییان سیل زده و تأمین نیاز‌های اولیه آنان، به همراه استاندار به روستای شیرگ اعزام شده اند و در حال انجام اقدامات کمک رسانی به این روستا هستند.

بازگشایی مسیر و معابر روستای شیرگ، مرمت قنوات و تشکیل جلسه مدیریت بحران در این روستا از دیگر دستورات استاندار برای رسیدگی به امور مردم روستای سیل زده شیرگ است.

سیل امروز در روستای شیرگ بخش مرکزی شهرستان سربیشه به بخش‌های مختلف این روستا خسارت زد و بر اثر آن یک خانم در این روستا در اثر ریزش آوار ناشی از سیلاب فوت کرد.

همچنین این سیلاب به زمین‌های زراعی و چندین خودرو خسارت شدید وارد کرده است.

انتهای پیام/ب


سیل در خراسان جنوبی

برچسب ها: سیل ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی دادی بهلولی
۰۱:۲۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
سلام با سرد شدن هوا وتخریب خانه ها ونداشتن بخاری وجای مناسب ماکه مددجو کمیته امداد میباشیم وهیچ درامدی بجز دامداری نداریم وگوسفندان راهم که سیل برد باید چه کارکنیم خواهشن پیگیری کنید
آخرین اخبار